Szokatlan megoldással mutatja be a tevékenységét és segíti a külpiaci terjeszkedését a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a KÉSZ Metaltech építőipari cég. A vállalat olyan ikonikus épületek munkálataiban vett részt a fém- és acélszerkezetek kivitelezőjeként, mint a tavaly megújult Hungexpo futurisztikus épülete, a Puskás Aréna, az Agora, a Pillar Irodaház vagy a jelenleg is épülő Nemzeti Atlétikai Stadion, amely a jövő évi atlétikai vébé otthona lesz. A szintén MMSZ tag Positive Adamsky által készített látványos image videóban ezek a budapesti városképet meghatározó épületek kapnak különleges szerepet: hangszerként jelennek meg.
Fémszerkezetekből hangszerek, épületekből zene
A Positive Adamsky kreatív csapatának munkájában a különböző fémszerkezetek egyediségét a zenével kapcsolták össze. Ehhez a készítők egy olyan érzékelő tappancsokból álló szerkezetet helyeztek el az épületek vázán, amely átveszi a tárgyak rezgését és zenei hangokká alakítja azokat. A brand videóban szereplő zenész magukon az épületeken kezdett el játszani, így a Metaltech által létrehozott, megmunkált fémek hangszerekké formálódtak. A film zenéje a zenész-producer iamyank munkája, aki szerepel is a videóban. „Habár nagy rajongója vagyok a szintetizált hangoknak, a világban végtelen számú hangforrás létezik, amiknek zenévé formálása ősi hagyomány. A monumentális fémszerkezetek zenei karaktere egy viszonylag friss szín ezen a palettán, semmihez sem hasonlítható az a mélység és erő, ami a felületükre rögzített hiperérzékeny mikrofonokon keresztül hallható" – mondta.
A film látványvilágának keretét szintén a KÉSZ Metaltech közreműködésével született épületek adták meg, ahol a tükör- és üvegfelületekkel való játék is fontos szerepet kapott, az épületek grandiózusságát pedig drónfelvételekkel emelték ki. Az indusztriális környezet mellett a természet is megjelenik, a képi világ állandó kapcsolatot teremt a természet, ember, és az ember alkotta szerkezet között. A koncepció kitalálója és rendezője Koblicska Örs volt, a Loupé Films pedig a produkciós cég.
„A KÉSZ Csoportnál folyamatosan arra törekszünk, hogy bátran kommunikáljunk és az iparágra nem igazán jellemző, új dolgokat, egyedi megoldásokat próbáljunk ki. Jó példa erre ez a film is, hiszen teljesen új irányból közelítettük meg a KÉSZ Metaltech munkáját: a látványos acélszerkezeteket egy másik művészeti ággal, a zenével kötöttük össze. Alkotóként szoktuk bemutatni magunkat, hiszen igazi művészet és precizitás van a minket körülvevő épületekben is. Építőipari márkaként nehezebb helyzetben vagyunk mint egy fogyasztói márka, hiszen csak áttételesen, az épületeken keresztül jelenünk meg az emberek életében. Azonban a KÉSZ-nél folyamatosan nyitunk a nagyközönség, a fiatalok felé, igyekszünk érdekessé tenni az iparágunkat a szakmán kívül is, és megmutatni, mennyire menő tud lenni az építőipar” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing- és vállalati kommunikációs igazgatója.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk