Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 31.

Elstartolt a Mixology Tour - Koktél gasztrotúrával pezsdít fel a Schweppes

Az igazán egyedi elképzelések alapján összeállított koktélok egyszerre gyönyörűek és rendkívül ízletesek, így többféle érzékszervünkre hatnak. Ennek szellemiségében kért fel a Schweppes összesen hét budapesti és vidéki helyszínt, valamint ugyanennyi bártendert, hogy vegyenek részt legújabb gasztro-programsorozatában. A Mixology Tour középpontjában a különböző prémium koktélbárok és az ott dolgozó mixerek állnak, akik elkészítik kedvenc Schweppes alapú koktéljukat. Az alkotás pillanatát nem csupán azok élhetik át, akik ellátogatnak a helyszínekre, hiszen Wossala Rozina közreműködésével minden egyes koktél születését megörökítik. A Mixing roadshow videósorozatban megtudhatjuk az aktuális koktél mögötti történetet, láthatjuk a pontos és szakszerű elkészítés módját, továbbá minden alkalommal más meglepetés vendég kóstolja meg és osztja meg róla kendőzetlenül őszinte véleményét.

A presztízsérték mostantól a tripla hét

Hét hónap alatt, hét különböző helyen kóstolhatják meg a vendégek a bártenderek által megalkotott hét különböző Schweppes alapú koktélt, amelyek ízvilágukkal és külcsínükkel egyrészt az érzékeket célozzák, másrészt versenybe szállnak a legjobbnak járó címért. A Mixology Tour ugyanis egyben mixerverseny is. Minden koktél fotója felkerül a Schweppes Hungary Instagram oldalára, ahol év végén a 3 legtöbb szavazatot kapott ital közül a zsűri választja ki az év Schweppes koktélját. Az első helyezett fődíja 500 ezer forint értékű nyeremény. Mivel a tét nagy, érdemes valamennyi helyszínre ellátogatni, hogy a szavazásnál objektív döntést hozhassunk.

A Mixology Tour olyan helyekre látogat el, mint a KIOSK Budapest, a Fat Mama, a Szeged Bárka vagy épp a Mazel Tov, de azt, hogy pontosan mikor és hol keverik a mixerek a gasztrotúra ihlette kreációkat, a Schweppes saját Instagram oldalán fogja hónapról hónapra megosztani. A koktélkeverő eseménysorozat és verseny első állomásán, a KIOSK Budapestben azonban már most bárki megkóstolhatja Magyar István Márk bártender különleges Schweppes alapú koktélját. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk