Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 30.

Elnökséget választott az MMSZ Sportmarketing tagozata

Sportmarketing edukációs tevékenységek a fókuszban

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának július 30-i ülésén új Elnökséget választott a tagozat, melybe olyan szakemberek kerültek be, mint Beke Zsuzsa (Richter Gedeon Nyrt.), Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt.), Fetter Balázs (MOL Group), Harcsa Beáta (Bonafarm) és Sántha Tamás (Magyar Telekom). A tagozat irányításáért Fetter Ármin (Nutriversum) felel majd a jövőben.

A sport és az üzleti területek összekapcsolódása egyre inkább reflektorfénybe helyezi a minőségi sportmarketing tevékenységet. A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata ezért küldetésének tekinti, hogy emelje a magyar sportmarketing, illetve például az ehhez kapcsolódó szponzorációs együttműködések színvonalát, ezáltal erősítve a marketing értékteremtő erejét is.

A Szövetség célja, hogy ezen Tagozatán keresztül, különböző programok segítségével összekösse a sportegyesületeket, sportszövetségeket, sportmenedzsmenteket a vállalati döntéshozókkal.

A Tagozat új Elnöksége elkötelezett a fenti célok elérésében, a szakemberek aktív példamutással és jó gyakorlatok megosztásával és elismerésével kívánnak tenni a minőségi hazai sportmarketingért.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk