Sportmarketing edukációs tevékenységek a fókuszban
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozatának július 30-i ülésén új Elnökséget választott a tagozat, melybe olyan szakemberek kerültek be, mint Beke Zsuzsa (Richter Gedeon Nyrt.), Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt.), Fetter Balázs (MOL Group), Harcsa Beáta (Bonafarm) és Sántha Tamás (Magyar Telekom). A tagozat irányításáért Fetter Ármin (Nutriversum) felel majd a jövőben.
A sport és az üzleti területek összekapcsolódása egyre inkább reflektorfénybe helyezi a minőségi sportmarketing tevékenységet. A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata ezért küldetésének tekinti, hogy emelje a magyar sportmarketing, illetve például az ehhez kapcsolódó szponzorációs együttműködések színvonalát, ezáltal erősítve a marketing értékteremtő erejét is.
A Szövetség célja, hogy ezen Tagozatán keresztül, különböző programok segítségével összekösse a sportegyesületeket, sportszövetségeket, sportmenedzsmenteket a vállalati döntéshozókkal.
A Tagozat új Elnöksége elkötelezett a fenti célok elérésében, a szakemberek aktív példamutással és jó gyakorlatok megosztásával és elismerésével kívánnak tenni a minőségi hazai sportmarketingért.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk