Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. március 02.

Elindult a Yettel

Március elsejétől a Telenor márkanevet hivatalosan is leváltja a Yettel. A Yettel márka, és a Yettel Magyarország Zrt. indulásával a szolgáltató ügyfeleinek semmilyen teendőjük nincsen, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A társaság telefonos ügyfélszolgálata is változatlanul a 1220-as számon érhető el. A vállalat üzleteinek helyszínei nem változnak, azonban ezeken már a Yettel logót érdemes keresni.  

A Yettel egy jövőbe tekintő márka kíván lenni, amely felkarolja a legújabb trendeket, és megérti a technológia növekvő szerepét az emberek életében.

„Az emberek technológiához való viszonya megváltozott, az online jelenlét és kapcsolódás mára elengedhetetlenné vált. Ügyfeleink elvárása, hogy támogassuk őket egyrészt a kiváló minőségű szolgáltatások elérhetőségében, másrészt, hogy segítsük őket egyensúlyt teremteni a számukra fontos dolgokban. A Yettel márka célja, hogy ösztönözze ügyfeleit az egyensúly elérésére az életben, és olyan termékeket és szolgáltatásokat kínáljon, amelyek támogatják ezt az ambíciót” – mondja Marek Slacik, a PPF Telecom Group ügyvezető igazgatója.

 

„A Yettel márka indulása egy hatalmas lehetőség arra, hogy a piacon eddig szokatlan, valóban meggyőző szolgáltatásokat kínáljunk meglévő és leendő ügyfeleinknek. Célunk azokra a megoldásokra fókuszálni, amelyek valóban előnyt jelentenek az ügyfeleknek, amelyek segítségévkel a XXI. században érzik magukat. Egyszerű, könnyen igénybe vehető szolgáltatásaink révén marad idejük arra, ami valóban fontos számukra, legyen az digitális vagy offline élmény” – mondta Peter Gazik, a Yettel Magyarország vezérigazgatója.

Ehhez mérten a cég weboldala, annak elérhetősége és a Yettel mobilapplikációja is megújul. A weboldal március 1-től yettel.hu címen érhető el, a korábbi mobil appot pedig a Yettel alkalmazás váltja fel, amelynek frissítésére a régi alkalmazásba belépéskor egy támogató üzenet hívja fel a figyelmet, illetve március 1-től újonnan is letölthető az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk