Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. szeptember 16.

Éld át a valódicsoki-hatást a Mizo Túró Rudival!

A termékbevezető kommunikáció szeptember elején indul országos elérésű, intenzív közterületi jelenléttel, citylightok, valamint Budapesten villamoson elhelyezett járműreklám használatával. Szintén szeptemberben indul a televíziós és online támogatás, melyek folyamatos láthatóságot adnak a márkának a kampány tervezett időszaka alatt. 

Az online csatornák tekintetében a programmatic és social media típusú hirdetési rendszerek használatán van a hangsúly videós formátumokkal, amelyet a célcsoport és kampánycél alapján további releváns hazai display megoldások egészítenek ki.

Kampánycél:

Sokan nem tudják, hogy a magyarországi kiskereskedelmi forgalomban kapható klasszikus márkázott túró rudik 95%-a kizárólag bevonómassza borítással készül. Viszont a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a Bonafarm Csoporthoz tartozó Mizo forradalmi újításának köszönhetően a fogyasztók most már azt is kipróbálhatják, hogy milyen a túró rudi, ha valódi étcsokoládé borítja. A legújabb Mizo Túró Rudi új ízélményt is nyújt, hiszen a roppanós, valódi csokoládé és a krémes túró izgalmas kombinációját kínálja. 

A kampány célja, hogy minél több fogyasztót ösztönözzön a termék kipróbálására, felhívja a figyelmet a termékelőnyökre, illetve növelje a Mizo ismertségét a túró rudi kategóriában. 

A kampány/reklám fő üzenete:

Próbáld ki az új, valódi étcsokis Mizo Túró Rudikat, és éld át a valódicsoki-hatást te is! 

Kreatívkoncepció:

A reklámfilm egy közkedvelt youtube-os műfajt, a taste challenge-et emeli át a tv-reklámok világába. A műfaj izgalmát az adja, hogy a szereplőkből milyen reakcióit vált ki az éppen kóstolt termék. A reklámfilm célja, hogy bemutassa a valódicsoki-hatást, tehát azokat a reakciókat, amit a fogyasztók átélhetnek az új, valódi étcsokis Mizo Túró Rudi kóstolás közben. 

Érdekesség, behind the scenes:

Már a projekt kezdete is rengeteg érdekességet tartalmazott, hiszen nem csak a fogyasztóknak, de a produkciós csapatnak is új információ volt, hogy a hazai piacon szinte csak a Mizo Túró Rudi rendelkezik olyan termékkel ebben a kategóriában, ami valódi csokoládéval van bevonva. Így mindenki izgalommal várta a kreatív munka megkezdését, sőt, a kreatív és produkciós csapat is lelkesen vett részt a taste challenge koncepció tesztelésében. 

A forgatás folyamatáról werkfilm is készült, melyben Harcsa Beáta, a Mizo marketingigazgatója mellett, Fegyverneky Sándor, a film rendezője is elmond néhány érdekességet a munka menetéről.

Alkotók listája:

Megbízói oldal: Sole-Mizo Zrt.

  • Marketingigazgató: Harcsa Beáta 
  • Marketing-tanácsadó: Princz Andrea 
  • Junior brand manager: Kovács Bettina 

Produkciós cég: Café Communications

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk