A termékbevezető kommunikáció szeptember elején indul országos elérésű, intenzív közterületi jelenléttel, citylightok, valamint Budapesten villamoson elhelyezett járműreklám használatával. Szintén szeptemberben indul a televíziós és online támogatás, melyek folyamatos láthatóságot adnak a márkának a kampány tervezett időszaka alatt.
Az online csatornák tekintetében a programmatic és social media típusú hirdetési rendszerek használatán van a hangsúly videós formátumokkal, amelyet a célcsoport és kampánycél alapján további releváns hazai display megoldások egészítenek ki.
Kampánycél:
Sokan nem tudják, hogy a magyarországi kiskereskedelmi forgalomban kapható klasszikus márkázott túró rudik 95%-a kizárólag bevonómassza borítással készül. Viszont a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjához, a Bonafarm Csoporthoz tartozó Mizo forradalmi újításának köszönhetően a fogyasztók most már azt is kipróbálhatják, hogy milyen a túró rudi, ha valódi étcsokoládé borítja. A legújabb Mizo Túró Rudi új ízélményt is nyújt, hiszen a roppanós, valódi csokoládé és a krémes túró izgalmas kombinációját kínálja.
A kampány célja, hogy minél több fogyasztót ösztönözzön a termék kipróbálására, felhívja a figyelmet a termékelőnyökre, illetve növelje a Mizo ismertségét a túró rudi kategóriában.
A kampány/reklám fő üzenete:
Próbáld ki az új, valódi étcsokis Mizo Túró Rudikat, és éld át a valódicsoki-hatást te is!
Kreatívkoncepció:
A reklámfilm egy közkedvelt youtube-os műfajt, a taste challenge-et emeli át a tv-reklámok világába. A műfaj izgalmát az adja, hogy a szereplőkből milyen reakcióit vált ki az éppen kóstolt termék. A reklámfilm célja, hogy bemutassa a valódicsoki-hatást, tehát azokat a reakciókat, amit a fogyasztók átélhetnek az új, valódi étcsokis Mizo Túró Rudi kóstolás közben.
Érdekesség, behind the scenes:
Már a projekt kezdete is rengeteg érdekességet tartalmazott, hiszen nem csak a fogyasztóknak, de a produkciós csapatnak is új információ volt, hogy a hazai piacon szinte csak a Mizo Túró Rudi rendelkezik olyan termékkel ebben a kategóriában, ami valódi csokoládéval van bevonva. Így mindenki izgalommal várta a kreatív munka megkezdését, sőt, a kreatív és produkciós csapat is lelkesen vett részt a taste challenge koncepció tesztelésében.
A forgatás folyamatáról werkfilm is készült, melyben Harcsa Beáta, a Mizo marketingigazgatója mellett, Fegyverneky Sándor, a film rendezője is elmond néhány érdekességet a munka menetéről.
Alkotók listája:
Megbízói oldal: Sole-Mizo Zrt.
- Marketingigazgató: Harcsa Beáta
- Marketing-tanácsadó: Princz Andrea
- Junior brand manager: Kovács Bettina
Produkciós cég: Café Communications
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk