A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legfrissebb epizódjában Pantl Péter, a MOL csoportszintű kommunikációs és marketing igazgatója volt a vendégünk, aki arról mesélt, milyen unortodox marketing megoldásokkal próbálnak lépést tartani a világgazdaságban bekövetkezett változásokkal. Péter elmondása szerint a legfontosabb képesség a változáshoz való alkalmazkodás, ehhez viszont elengedhetetlen, hogy el tudjunk rugaszkodni a jól bevált, megszokott sémáinktól. A tekintélyelvű folyamatok helyett ugyanis hatékonyabb a gondolkodásra és az alapvető emberi értékekre helyezni a hangsúlyt. Még akkor is, amikor 60 márkán dolgozunk 20 országban.
A közelgő Marketing Summiton mindezek mellett megtudhatjuk, hogy milyen háttérmunkákon dolgoznak a MOL munkatársai, amik sokkal izgalmasabbak és nagyobb befolyással bírnak a jövőre, mint azt elsőre gondolnánk. Emellett pedig szó esik majd arról is, hogyan nyert új értelmet a válságkommunikáció a háború kirobbanásával.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk