Teljesen meghódította a magyar lakosságot a Magyar Marketing Szövetség vállalati taggja, a MOL hot-dogja. Az étel népszerűsége nem véletlen, a jelenleg négyféle ízvariációban kapható grillkolbászos hot-dogok favoritjai a magyaroknak, hiszen könnyen elkészül, laktató és az utazások során is könnyen fogyasztható, így az autósok elsősorban ezt választják, ha valami finom harapnivalóra vágynak.
Így tett az Európa-bajnokságra utazó női magyar kézilabda-válogatott is, amikor egyik reggel még kicsit álmosan és a németekkel vívott küzdelem után fáradtan megálltak egy finom reggelire az egyik Fresh Cornerben. A csapat tagjai egyből a kávékínálatot kezdték böngészni, de a forró cappuccinok és latték után már felszabadultan beszélgettek és falatoztak az asztaloknál, és latolgatták az esélyeket a következő meccsek kimenetelét illetően.
„Ha a selejtezőkben lejátszott két, spanyolok elleni meccsből indulok ki, akkor reális elvárás a mieinkkel szemben a nyolcba jutás. Ha a németek elleni mérkőzést veszem alapul, akkor nem az, de azt gondolom, az egyik párharcban minden sikerült, a másikban pedig semmi, így az igazság valahol félúton keresendő” - nyilatkozta a dupla eszpresszóját kortyolgatva Golovin Vlagyimir, a válogatott kapitánya.
A Fresh Corner hot-dogjainak viszont minden esélye megvan a nyerésre, hiszen az eddigi statisztikák alapján az év végére várhatóan közel 8 millióra fog nőni a hazai értékesítés.
„Azt látjuk, hogy folyamatosan növekszik azoknak a vásárlóinknak a száma, akik a tankolásuk során az üzemanyag mellett frissen főzött kávét vagy helyben készült gasztrotermékeket is vesznek a Fresh Cornerekben. Emellett egyre több olyan vásárlónk van, aki csak azért jön hozzánk, hogy egyen valamit, vagy igyon egy friss kávét. A célunk az, hogy a 2030-as stratégiánknak megfelelően még nagyobb hangsúlyt fektessünk a kiskereskedelmi üzletágra, hiszen a kihívásokkal teli környezet ellenére továbbra is erőteljesen növekszik a shopjaink forgalma, és jelenleg a kiskereskedelmi tevékenységünk legstabilabb területét képviseli, ezt pedig többek között az elképesztően népszerű hot-dog is bizonyítja” – mondta el Orosz András, a MOL kiskereskedelmi üzletágának igazgatója.
Hamarosan pedig érkezik majd a hot-dog család legújabb tagja, egy különleges, téli szezonális ízzel, ami az országszerte immáron közel 300 Fresh Cornerben lesz elérhető december 1-től.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk