Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 06.

Egy kis figyelmesség is lehet nagy segítség

A Partner In Pet Food kutyaeledel márkája, a Reno, és a Baráthegyi Vakvezető Kutya Iskola közös kampánya a Vakvezető kutyák világnapján, április 27-én indult el. A kampányban elsősorban programmatic eszközöket alkalmaztunk a minél szélesebb elérés érdekében, de a téma fontossága miatt a TV2 reggeli műsorában, a Mokkában is látható volt egy PR beszélgetés május 2-án. A műsorban a kampányról, annak céljáról, és az 1% felajánlásának fontosságáról mesélt a nézőknek Dr. Mezőhegyi Tamás, a Baráthegyi Vakvezető Kutya Iskola vezetője, és Szitai Ádám a PPF cégvezetője.

A PPF mindig is elkötelezetten hitt az állatok és az emberek közti barátságban, ezért a több éve tartó NOÉ Állatotthon támogatásán kívül, most a miskolci Baráthegyi Vakvezető Kutya Iskolával is szerettek volna hosszabb távú együttműködést kialakítani. Így a márka nem csak táppal és adományokkal, hanem egy CSR együttműködéssel is szerette volna segíteni az alapítvány munkáját. A cél, hogy minél több emberhez eljusson a vakvezető kutyák munkájának fontossága, és az, mi hogyan segíthetjük nem csak az iskola munkáját, de a látássérült emberek életét is.

A kampány/reklám fő üzenete: Ami nekünk, látóknak egyszerű, hétköznapi feladat, az egy látássérült embernek nem az. Noha ők is önállóak, néha jól jön egy látótól érkező segítség még akkor is, ha egy négylábú vigyázza minden lépésüket.

Kreatívkoncepció: Minél szélesebb körben szerettük volna bemutatni a vakvezető kutyával közlekedők mindennapi kihívásait, és azt, hogy látóként hogyan tudunk segíteni, vagy a jószándék ellenére pont hogy nem segíteni. Így született meg a kreatív koncepció, miszerint mutassuk meg videós formában egy kutyás influencer segítségével azokat a gyakori helyzeteket, amikor mi is tudunk segíteni egy látássérült embernek, vagy épp hogyan viselkedjünk egy vakvezető kutya társaságában.

Behind the scenes: A videót Lolával és kutyusával, Mochival forgattuk, akik abszolút partnerek voltak mindenben, hiszen Lola saját bevallása szerint is imádja a kutyusokat, így hiteles arca tudott lenni a témának. Az elkészült videó nem csak edukatív lett, de köszönhetően a résztvevő négylábúaknak szuper cuki is.

Alkotók listája

Megbízói oldal: Partner In Pet Food 

  • Marketing Director: Márfi Márta 
  • Sales and Trade Marketing Coordinator: Abonyi Krisztina

Reklámügynökség: Fastbridge 

  • Client Service Director: Bartók Noémi 
  • Copywriter: Domján Kata
  • Project Manager: Kolláth Rebeka 
  • Médiaügynökség: Initiative 
  • Client Team Lead: Sztankovits Krisztina 
  • Communication Designer: Csorba Fanni 
  • Senior Addressable Strategy Manager: Heininger Zsófia

Produkciós cég: Wipe Art

  • Gyártásvezető: Nagy Mariann
  • Felvételvezető: Fazakas Gerda
  • Operatőrök: Zöldi Kovács Máté és Hejüsz Bettina
  • Hangmérnök: Hollósi László
 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk