A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Vodafone tájékoztatása szerint a szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, ami a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése.
Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópályamatrica, parkolás) nem lesznek elérhetők sem az üzletekben, sem az online, sem telefonos ügyfélszolgálatokon. Ugyanakkor általános információkkal és hibabejelentéssel kapcsolatban tudnak segíteni, az alapszolgáltatások pedig – az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés – végig elérhető lesz.
Arra kérik az előfizetőket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt.
A változásokról több csatornán keresztül közvetlenül értesítik az ügyfeleket, az átállással kapcsolatos naprakész tájékoztatás (így az átállás előtti javasolt teendők, illetve az el nem érhető funkciók listája, valamint az átállást támogató segédletek) az erre a célra létrehozott aloldalon érhető el.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk