A teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie az egyetlen olyan szakmai megmérettetés, ahol a marketing célok hatékony megvalósítása áll a középpontban. A Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében az idén 21 éves hazai Effie-re nevezni ezúttal 2021. január 1 – 2022. április 30. között Magyarországon megvalósított marketingkommunikációs aktivitással lehetett, a nemzetközi Effie standard előírásai szerinti nevezési rendszerben. Idén az új kategória az Employer Branding volt.
Az Effie nemzetközi elismertsége és szakmai presztízse többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető. Ennek tükrében már a döntőbe jutás is kiemelkedő teljesítmény, hiszen a benevezett hatékony kampányok közül továbbjutók minősülnek a leghatékonyabbaknak, pályaműveik pedig a legsikeresebbeknek. A verseny lebonyolítását a nemzetközi Effie mellett közjegyző is felügyeli.
Idén a legtöbb döntős pályaművet az ACG, a Café Communications és a VMLY&R tudhatja magáénak, őket követi az Artificial Group, az iProspect, a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Positive Adamsky és a Wavemaker. A legtöbb döntős pályamű a Bevezető kampány, a Branded Content, a Big Marketing, az Élelmiszer és az Image kategóriában várja Bronz, Ezüst, Arany Effie helyezéseket. Az Effie Finalist díjasok, azaz a döntőbe jutottak már biztos pontszerzők a nemzetközi Effie Index hatékonysági világranglistán.
A nemzetközi előírásoknak megfelelően ez alkalommal is külön zsűri dönti el, hogy az Arany Effie díjasok közül melyik pályamű érdemli ki a legnagyobb elismerést, a Platina Effie-t. Az idei díjazottakat, valamint teljesítményük alapján az Év Leghatékonyabb Megbízója és az Év Leghatékonyabb Ügynöksége elismeréseket november végén hirdeti ki az Effie Awards Hungary
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk