Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. február 28.

Dupla győzelem a Republicnál

A PENNY-nél idén a meglévő, elkötelezett vásárlók mellett kiemelt figyelmet kapnak a fiatalabb célcsoportok is, valamint a magas minőségű wellbeing (bio, laktóz- és gluténmentes, cukorkontroll és vegán) termékek is fókuszba kerülnek. Mindezeket a célokat változatos content eszközökkel; influencer együttműködésekkel, kitelepülésekkel, eseményekkel, videós megoldásokkal és klasszikus tartalmi stratégiákkal valósítja meg az áruházlánc és az ügynökség csapata.

„A tenderfeladat kidolgozása során végig szem előtt tartottuk, hogy milyen multidimenziós tartalomstratégiai megoldásokkal érhetjük el a leghatékonyabban a PENNY teljes célcsoportját, beleértve a most fiatal felnőttkorba lépő generációt is. Éppen ezért a tradicionális PR eszközöket kiegészítve rengeteg videós és short form tartalommal, véleményvezér együttműködéssel készülünk az idei év kiemelt témáira” – fogalmazott Zámbó Anna, a Republic Group Content Directora.

„Kiemelt célunk, hogy minél többen értesüljenek a fenntartható, egészséges és pénztárcabarát alternatívákról, amelyek a PENNY üzletekben kaphatóak. Mindemellett pedig izgalmas kezdeményezésekkel szeretnénk betekintést nyújtani társadalmi és környezeti felelősségvállalásunk törekvéseibe és eredményeibe is” – mondta el az együttműködésről Kazatsay Eszter a PENNY Magyarország Kommunikációs Vezetője.

Lojalitás építés és motiváció a PENNY-nél

Az employer branding stratégia kidolgozása során olyan új ötletek felkutatása volt a cél, amelyek támogatják, hatékonyabbá teszik a vállalati kommunikáció működését a megváltozott, kihívásokkal teli munkaerőpiaci környezetben. Mindemellett pedig figyelemfelkeltőek a Z generáció számára is.

„A Republic csapatával közösen az idei év egy új kommunikációs stratégia megvalósításáról szól majd, tovább erősítve a PENNY munkáltatói szerepének és márkaértékeinek tudatosítását, a jelentkezők számának növelését, mindezt egyedi, megkülönböztethető módon” – nyilatkozta Steványik Tamás, a PENNY Magyarország HR osztályvezetője.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk