Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. december 14.

Dupla annyian vásárolnak hitelre

Mivel sok esetben kedvezőbb áruhitelre vásárolni, mint személyi kölcsönt felvenni, ősz óta megduplázódott az áruhitel-felvételek száma az eMAG-nál tavalyhoz képest.

A 0 százalékos kamatozású, köznapi nevén “ingyenhitel” forgalma az előző évhez képest 46 százalékkal nőtt az eMAG-nál októberben és novemberben. A 0 százalék THM-es hitelek aránya a teljes hitelforgalmon belül 10 százalékkal magasabb az eMAG-nál, mint tavaly ilyenkor. Az ünnepi vásárlási szezon eddigi részében 0 százalékos THM-es konstrukcióban a legtöbb eMAG-vásárló okostelefont, háztartási nagygépet, televíziót és laptopot vásárolt. Idén összességében 20 százalékkal több “ingyenhiteles” vásárlást regisztráltak az eMAG-üzletekben, mint 2021 első tíz hónapjában.

Minél magasabb a kosárérték, annál nagyobb arányban választják a vásárlók a hosszabb, 36 hónapos futamidőt a havi törlesztőrészlet alacsonyan tartása érdekében. A legtöbb áruhiteles vásárló Budapestről és Pest megyéből, Baranya megyéből, illetve Borsod-Abaúj-Zemplén megyéből adja le a rendelését. 2022 eddigi részében a hiteligénylések 46 százalékát az eMAG szaküzletben intézték a vásárlók az ott dolgozó értékesítők közreműködéssel, míg tavaly 30 százalék volt a helyszíni ügyintézéssel igényelt áruhiteles vásárlások aránya.

A Cofidis Hitel Monitor legfrissebb országos reprezentatív felmérés szerint az elmúlt egy évben áruhitelt választók közül 43% háztartási gépeket, 37% elektronikai eszközöket (TV, HIFI, egyéb informatikai cikkek), 23% pedig bútort finanszírozott a hitelből. Az online bevásárlás mellett egyre nagyobb az igény az érintésmentes és személyes kontaktust nélkülöző hitelfelvételre: jelenleg 25% körül van az online áruhitelek aránya a Cofidis Áruhitel finanszírozásban. Az eMAGnál is elérhető az online áruhitel, ebben pedig partnere a Cofidis.

A videós azonosításnak, elektronikus aláírási lehetőségnek köszönhetően a hitelfelvételi folyamat 100% online intézhető, egyszerű és gyors" – mondta el Székely Ágoston, a Cofidis partnerértékesítési területvezetője.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk