Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. április 26.

DOUGLAS: Feel The Future On Your Skin

A biológiai sokféleség csökkenésének és az éghajlatváltozásnak a kettős hatása előrevetíti, hogy a 21. század közepére nagy számban pusztulhatnak ki a minket körülvevő virág- és növényfajok. Amik a DOUGLAS által forgalmazott parfümök természetes illatanyagát is adják.

Kampánycél

A DOUGLAS, mint tudatos, a fenntartható szépségápolásért dolgozó brand egy rendhagyó, mégis a kategóriára jellemző taktikai megoldással szeretné felhívni a figyelmet a problémára - ami által vásárlói saját bőrünkön érezhetik a jövő természeti fenyegetését.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken

A kampány április 10-től fut a hónap végéig a DOUGLAS saját felületein: a parfüméria-hálózat website-ján, social media csatornáin, EDM formájában, valamint a bolthelyi és online értékesítés hirdetési lehetőségeit kihasználva.

Emellett a DOUGLAS az ELLE Hungary-vel és több hazai beauty influencerrel együttműködésben mélyítette el a kampány üzenetét célcsoportja körében.

Kreatív koncepció

A parfüméria-hálózat a világszerte elismert parfümőr, Zólyomi Zsolt szakmai támogatásával egy limited edition illatot hozott létre: az Eau de Parfum 2050-et.

A DOUGLAS online rendelései és vásárlások mellé adott, ingyenes illatminta formájában elérhető Eau de Parfum 2050 különlegessége, hogy nem tartalmaz semmilyen, a természetben fellelhető növényi alapanyagot - így mindazok, akik a samplingen keresztül kipróbálják, az illatát sem fogják érezni.

A kipróbáláskor felmerülő kérdésekre a limited edition termék oldala adja meg a választ, ahova egy QR kód tereli a vásárlókat a sampling kártyáról.

A kampány fő üzenete:  Eau De Parfum 2050 - Feel The Future On Your Skin

Alkotók listája

Ügyfél: DOUGLAS Magyarország

  • CEO HU/CZ/SK: Bacskai József
  • Marketing Manager HU/CZ/SK: Bohár Mónika
  • Marketing Communications Specialist: Balis Zsófia

Ügynökség: feat.

  • Kreatívigazgató: Persely Tamás
  • Head of Art: Béky Patrik
  • Senior Art Director: Komlovszky Ákos
  • Senior Copywriter: Futó Roland
  • Motion Designer: Simon Tamás
  • 3D Artist: Lakatos Botond
  • Sound: Koponyás Dániel
  • Fotó: Koponyás Dániel
  • CEO: Probáld Attila
  • Client Service Director: Szabó Vera
  • Senior Account Manager: Pálóczi Fanni
  • Account Manager: Masznik Laura
  • Account Executive: Binét Lili
  • Technology Director: Szekeres Bálint
  • Technical Project Manager: Balogh Barbara
  • PR Specialist: Mihály Anita

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk