A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a dm idén 7. alkalommal rendezte meg a dm Jótékonysági focitornát üzleti partnerei számára. A kezdeményezés a munkatársaktól indult 2014-ben. A torna alapgondolata, hogy együttműködő partnereikkel kicsit más pályán, kötetlenebb formában is találkozzanak a drogéria munkatársai, és mindezt egy jó ügy érdekében tegyék. A tornát évente, egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása), illetve a dm központi irodáinak és raktárának régiójában tevékenykedjen (Érd, Törökbálint, és vonzáskörzetei). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.
Idén a dm és üzleti partnerei a torna nevezési díjaiból 5 millió forinttal támogatták a százhalombattai Szülők Fóruma Egyesületet. A drogéria egyik irodája és logisztikai központja Érden található, a cég kollégái közül többen a szomszédos Százhalombattán élnek, és magánemberként már kapcsolatban állnak a szervezettel.
A százhalombattai Szülők Fóruma Egyesület egészségkárosodott és megváltozott fejlődésmenetű gyermekek érdekvédelmét és rehabilitációjáért végzi. Olyan komplex szakszerű segítséget nyújtanak, ahol a gyermekek sérülésspecifikusan kapnak korai fejlesztést. Emellett a szülőket pszichológus kíséri a nehéz életszakaszon, mert a család akkor tud egészségesen működni, ha az édesanya és édesapa is visszakaphatja a mentális egészségét. Az 5 millió forint értékű támogatásnak köszönhetően 70 család részesülhet térítésmentesen az egyesület által biztosított komplex egyénre szabott kezelésekben.
A torna ünnepélyes megnyitóján Schmidt Mónika, a Szülők Fóruma Egyesület szakmai vezetője vette át jelképesen az 5 millió forint értékű adományt a dm marketing és PR vezetőjétől. Az egyesület képviselője elmondta, nagyon meghatotta őket, hogy rájuk esett a drogéria munkatársainak a választása. A kisgyermekek gyógykezelése egyre nagyobb anyagi terhet ró a családokra, különösen napjainkban. A szervezet igyekszik az egyedi élethelyzeteket is figyelembe venni. Az 5 millió forintos adomány nagyon sok család életét könnyíti meg.
A változatos gyerek programokkal egybekötött sporteseményre 2022. szeptember 10-én került sor, aminek az előző évekhez hasonlóan a törökbálinti Arëna adott otthont. A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a drogériát három csapat is képviselte a tornán.
Az eseményt Görgey András, a dm ügyvezetője és Kanyó Roland, dm marketing és PR menedzsere nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben. A két vezető elmondta: „Nagy öröm számunkra, hogy idén maximális nevezési létszámmal, 16 csapatot köszönthetünk a pályán. Megtiszteltetés számunkra, hogy vannak partnereink, akik kezdetektől fogva támogatják küldetésünket, és már hetedik alkalommal vesznek részt a tornán, mindemellett pedig új csapatokat is köszönhetünk idén. A dm számára a kisgyermekes családok támogatása kiemelten fontos. Focitornánk támogatottjának kiválasztásában azokra a helyi szervezetekre koncentrálunk, akik munkahelyünk, és munkatársaink otthonainak vonzáskörzetében végzik tevékenységüket. Ezzel is szeretnénk aktív részesei lenni ennek a közösségnek.”
Résztvevők: dm Központ, dm Raktár, dm Hobby, Mediátor, Stada Hungary Kft., Mediline Kft., törökbálinti Arëna, Johnson & Johnson Kft., Sofidel Hungary Kft., GlaxoSmithkline Kft., Partner in Pet Food Hungária Kft., Nestlé Hungária Kft., Colgate-Palmolive Magyarország Kft., RB (Hygine Home) Hungary Kft., JuvaPharma Kft, LeasePlan Hungária Zrt.
A tornát a Mediline Kft. csapat nyerte, a döntőt az előző évi torna győztesével, a Sofidel Hungary Kft. csapatával vívták, akik így az előkelő második helyezést érték el. A dobogó harmadik fokára a tornának helyszínt adó törökbálinti Arëna csapata állhatott fel.
A torna támogatói:
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk