Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 30.

Divatfotós örökítette meg az új HONOR készülékeket

A HONOR a 2022-es Mobile World Congress-en mutatta be vadonatúj prémium termékcsaládját, élén a zászlóshajó HONOR Magic4 Pro-val. A csúcstechnológiás készülék áttörést jelent az okostelefonok piacán a dizájn, a kijelzők, a fényképezés, a videózás, a teljesítmény és az adatvédelem terén. A HONOR Magic4 Pro már a hazai kiskereskedelmi forgalomban is elérhető.  

Az ikonikus szimmetrikus kialakítással, a vizuális élményt fokozó kijelzővel, az úttörő fotózási és videózási képességekkel, a kiváló teljesítménnyel és az átfogó adatvédelmi funkciókkal a vadonatúj HONOR Magic4 Pro teljesen új szintre emeli a HONOR zászlóshajó Magic termékcsaládját. Tökéletes telefon a professzionális alkotóknak és a stílustervezés szerelmeseinek, akiket a technológia inspirál, hogy professzionális minőségű képeket és videókat készítsenek.

Ezek azok a tulajdonságok, amelyek miatt Nima Benati lett a HONOR Magic4 globális kampányának hivatalos fotósa. Az együttműködés „A varázslat ereje” mottóra épített, vagyis arra a filozófiára, amely arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy merjenek olyan képeket és tartalmakat készíteni, amelyek képesek elbűvölő emlékeket és maradandó érzelmeket hagyni maguk után. Nimát a fényképezőgép egyedi formája, „A múzsa szeme” inspirálta, amely a HONOR Magic4 Pro-t azonnal ikonikussá és felismerhetővé teszi. Pontosan ebből a részletből kiindulva döntött a fotós a kampány teljes arculatáról: a telefon néhány olyan modellnek köszönhetően vált élőbbé, akik megtestesítik a készülék megjelenését a formától kezdve egészen a jellegzetes színekig, a ciánig és az aranyig. 

A kampány fotói tökéletesen tükrözik „A varázslat ereje” koncepciót: a telefon a speciális effekteknek és trükköknek köszönhetően úgy tűnik, mintha lebegne a levegőben, a modellek éteri és régimódi vonásokkal rendelkeznek, a színek pedig kontrasztos érzelmeket és érzéseket keltenek, amit a világos-sötét effekt bölcs használatának köszönhetően értek el. 

A HONOR Magic4 Pro Magyarországon fekete és ciánkék színben kapható, többek között ez utóbbi mellett döntött Nima Benati is a kampányának tervezésekor, a fotókon bemutatva egy technológiailag fejlett, figyelemre méltó dizájnnal bíró okostelefon lényegét. 

Az együttműködést egy közös cél hívta életre: a márka és a fotós egyesítette erőit, hogy valami feltűnően szépet alkossanak, amely még csodálatosabbá teszi ezt a lenyűgöző készüléket. A technológia ma már az életünk része, és könnyebb professzionális tartalmakat létrehozni a telefonjainkkal: amikor a művészet, a design és a technológia találkozik, az eredmény egyszerűen szenzációs, és a HONOR Magic4 Pro erre egy konkrét és kézzelfogható példa. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk