Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. június 27.

Díjazták a K&H vállalkozásfejlesztő tevékenységét

A vállalkozásokkal foglalkozó műsorok között nagy népszerűségnek örvendenek az üzleti valóságshow-k, mivel ezek a szórakoztatás mellett kézzelfogható segítséget nyújtanak a leendő vállalkozóknak és ösztönzik a cégalapítást. A vállalkozni vágyók többek között megtanulhatják, hogyan kell meggyőzően előadni az ötletüket, mennyi időt kell fordítani egy vállalkozás elindítására, mikre kell figyelni egy üzleti terv megírásakor és mekkora kezdőtőkére lehet szükség az induláshoz. A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H társadalmi felelősségvállalási tevékenységének meghatározó része a vállalkozásösztönzés és a pénzügyi tudatosság erősítése, ezért a kezdetektől, 4 éve támogatja az RTL Klub Cápák között című műsorát. Sokaknak van ugyanis innovatív ötlete, de csak kevesen rendelkeznek azzal a sokrétű vállalkozói ismerettel, amely elengedhetetlen egy cég indításához és sikeres működtetéséhez.

A pénzintézet műsorszponzoráció keretében végzett mentori tevékenysége ezért több részből állt. A felkészítés során a vállalkozók pénzügyi tudatosságát erősítette a pénzügyi tanácsokkal, valamint egyes vállalkozások esetében finanszírozási megoldással is támogatta az újító ötletek megvalósítását. A K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjjal pedig minden évben azt a vállalkozást ismerte el, amely egyediségével és hozzáértésével úttörő megoldást talál a fogyasztói igényekre. Ilyen például az idei nyertes is, a Ricely, amely a hazai piacon egyedülálló rizsalapú gyümölcsital, és ezzel újraértelmezheti az étkezés fogalmát. Továbbá az üzletetide.hu oldalon található tippekkel és szakmai videókkal, a sikeres hazai vállalkozók tapasztalatainak és életútjának bemutatásával adtak ötleteket az indulással és növekedéssel együtt járó kihívásokhoz.

Ezt a sokrétű tevékenységet díjazták most a Content Marketing Awards, televíziós szponzorációk és termékelhelyezések kategóriájában kapott bronz minősítéssel.

„A szaktudás és a tapasztalat átadásának kulcsszerepe van abban, hogy Magyarországon minél többen tudják sikerre vinni vállalkozói elképzeléseiket, illetve szintet lépjenek cégükkel. A vállalkozások igényét jól mutatja, hogy a pénzügyi felkészítő rendezvényünk több mint 100 vállalkozást szólított meg. A K&H üzletetide oldalunkat a műsor időszakában közel 21 ezren látogatták, és a szakmai partnerekkel készített videóink már több mint 350 ezres megtekintésnél járnak. A mostani, kihívásokkal teli időszakban még inkább fontos, hogy a hazai kezdő és már működő vállalkozásoknak megadjuk azt a szakmai segítséget, amely nélkülözhetetlen a szintlépéshez” – mondta Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a díj kapcsán.

 
 

 

 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk