Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 12.

Diákoknak szól a CIB új közösségi média kampánya

A kampány elnevezése
:2022-es Nyári CIB ECO ForYou Szelfi promóció

Kampány időtartama és felületei: 2022. július 15. – 2022. augusztus 31.

TikTokon 8 különböző videós hirdetéssel, TikTokon saját branded effekttel, Instagramon poszt és hirdetés formájában, Instagramon saját effekttel, Facebook hirdetett posztok formájában, Online sales csatornákon (search, GDN), Influencer marketing (TikTok és IG felületeken), BTL csatornákon (fióki anyagok + eDM, SMS, push üzenetek), Landing oldalon, Fióki kitelepülésekkel országszerte, Fesztivál megjelenéssel: SZIN Fesztivál szponzoráció + kitelepülés.

Kampánycél

A 18-24 év közötti diákoknak szóló CIB ECO ForYou számlanyitások növelése és egyben a jövőbeni ügyfélbázis megalapozása. Az innovatív számlanyitási folyamatunk, a Szelfi Számlanyitás népszerűsítése, melynek segítségével a 0. pillanattól (számlanyitás) az ügyfélélmény növelésén túl a digitális bankolási lehetőség felé terelni az ügyfeleket.

Továbbá olyan kampány megvalósítása, amely egyszere növeli a CIB Bank, valamint a Visa (szponzor partner) márkanevek népszerűségét a fiatal célközönség körében.

A kampány/fő üzenete: Bármilyen típusú diák vagy, egy bankszámla jól jöhet neked.

Kreatívkoncepció
Nem lehet elmenni amellett a trend mellett, hogy a fiatalok szívesen mutatják meg magukat, osztanak meg tartalmakat és határozzák meg online identitásukat a social médiában. Terjednek az olyan vicces videók, amiben sztereotíp módon mutatják be, hogy ők bizony viccesek, lazák, okosak, vagy akár a legszebbek.

Meghatároztunk több diáktípust, amelyekben felismerhetik magukat és diáktársaikat (pl. mázlista, hobbi influencer, bulizós, gamer), és azt mutatjuk be, hogy bármilyen típus is vagy te, bármilyen az érdeklődési köröd, ami közös bennetek, hogy szükségetek lehet egy diákszámlára.

A kampány fő üzenetének terjedését azzal segítjük, hogy mind Instagramon, mind TikTokon saját effektet hozunk létre, amellyel bárki szabadon játszhat és derítheti ki milyen diáktípus! 

Érdekesség, behind the scenes
1) A kampány kezdetekor kerestünk hazai gyártású TikTok effektet, de nem találtuk, így nagy fába vágtuk a fejszénket, amikor úgy döntöttünk, hogy kialakítjuk a sajátunkat. A kampány fejlesztése alatt jelent meg egy FMCG márka hajfestő termékének effektje, amiből sok kolléga – akik nem marketing területről vettek részt a kampányban – be tudta azonosítani, hogy mi mire is készülünk.

2) A kampányfilmeket a CIB Bank képzésszervezési irodájában forgattuk, ahol pont a forgatás előtti napon volt egy hatalmas eső, és a fotózásra lefoglalt terem padlója és plafonja teljesen elázott. Így gyorsan helyszínt kellett váltanunk. Emellett kifejezetten vicces volt, hogy a „Mázlista” karakterünk kisfilmjében a vízilufi durranását a felvételeken nem lehetett látni ameddig „vizes” lufikkal dolgozott a stáb. Ekkor nyúltunk a jól ismert sötét mágiához! 

3) A CIB Marketing és Kommunikációs vezetője, Szinai Ádám pár éve kijelentette, hogy ő akkor fog felmondani, ha a CIB-nek TikTok csatornája lesz. A kezdeti koncepció meetingek során már felmerült, hogy az idei kampányban szeretnénk saját TikTok-fiókot létrehozni, így amikor a lakossági üzletágnak prezentálta a csapat az ötletet, az első kérdés az volt, hogy ki fog jönni Ádám helyére. 

Természetesen nem engedjük Ádámot felmondani, hiszen azóta ő is belátta, hogy az egyik legdinamikusabban növekvő social platform a TikTok. A kérdés már csak az, hogy mikor lesz neki is saját fiókja?

Alkotók listája

Megbízói oldal

  • PR és Marketingkommunikációs vezető: Szinai Ádám
  • Marketingkommunikációs csoportvezető: Téri Edit
  • Marketingkommunikációs vezető
  • Szakértők: Klagyivik Zsolt, Kovács Dóra, Mester Vera
  • Online sales szakértő: Vári Brigitta
  • Folyószámla Üzletfejlesztési Csoport: Horváth Bálint Levente, Fodor Dalma

A kampány koncepcióját a produkciós céggel, valamint a BTL ügynökségünkkel közösen találtuk ki.

BTL Ügynökség: Adboom Kommunikációs Ügynökség

  • Creative director: Török Vince
  • Graphic Designer: Rácz Viktor, Böröcz Lóránt
  • Key Account manager: Kapin Melinda
  • Médiatervező: Radványi Ákos

Produkciós cég: Filmfabriq & Freemonkeys 

  • Producer és rendező: Ócsai Dorka 
  • Operatőr: Kővári Gábor 
  • Gyártásvezető: Schuster Katinka
  • Utómunka:: Birinyi Tamás

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk