Az LG Electronics Inc. (LG) történetének legmagasabb második negyedéves forgalmát érte el a 2022 április-júniusi időszakban. A dél-koreai társaság 19,5 ezer milliárd von árbevételről számolt be, ami 15 százalékkal volt magasabb az egy évvel korábbinál, főként annak köszönhetően, hogy a kulcsfontosságú régiókban erőteljesen nőttek a háztartásigép-eladások, miközben az autóalkatrész-üzletág teljesítményére a globális autóipar fellendülése hatott pozitívan. Az ugyanebben az időszakban elért 792,2 milliárd vonos üzemi eredmény éves összevetésben 12 százalékos csökkenést mutat, főként az ellátási láncban jelentkező nehézségek és a magasabb logisztikai költségek miatt. A társaság az eredménybeszámoló kapcsán közölte, hogy a világjárvány és a gazdasági körülmények alakulásának üzleti hatásaira tekintettel - kihasználva rendkívül széles portfólióját - a prémium kategóriás termékektől elmozdulva a tömegtermékek terén erősíti eladásait, továbbá növeli a B2B üzletágak, köztük az autóalkatrész-gyártás szerepét.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk