Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 02.

Csúcsot döntött az LG forgalma

Az LG Electronics Inc. (LG) történetének legmagasabb második negyedéves forgalmát érte el a 2022 április-júniusi időszakban. A dél-koreai társaság 19,5 ezer milliárd von árbevételről számolt be, ami 15 százalékkal volt magasabb az egy évvel korábbinál, főként annak köszönhetően, hogy a kulcsfontosságú régiókban erőteljesen nőttek a háztartásigép-eladások, miközben az autóalkatrész-üzletág teljesítményére a globális autóipar fellendülése hatott pozitívan. Az ugyanebben az időszakban elért 792,2 milliárd vonos üzemi eredmény éves összevetésben 12 százalékos csökkenést mutat, főként az ellátási láncban jelentkező nehézségek és a magasabb logisztikai költségek miatt. A társaság az eredménybeszámoló kapcsán közölte, hogy a világjárvány és a gazdasági körülmények alakulásának üzleti hatásaira tekintettel - kihasználva rendkívül széles portfólióját - a prémium kategóriás termékektől elmozdulva a tömegtermékek terén erősíti eladásait, továbbá növeli a B2B üzletágak, köztük az autóalkatrész-gyártás szerepét.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk