Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. május 23.

Comic Con: Rekordszámú rajongó ünnepelte a popkultúrát

Idén is szép számmal képviseltették magukat az ismert hollywoodi sztárok a budapesti Comic Con-on. A rekordszámban érkező érdeklődőknek lehetőségük nyílt közös képet készíteni és autogramot kérni többek között Afshan Azadtól, Clive Standentől, Deep Roytól, Erick Avaritől, Eric Robertstől és Jerome Flynntől is. A sztárdömping mellett limitált kiadású merchandise termékeket, képregényeket és egyedi művészeti alkotásokat is beszerezhettek a rajongók, továbbá számos workshop és játék várta az érdeklődőket.

A programkínálat igazán színesre és változatosra sikeredett, amit a társ- és vendégrendezvények csak tovább fokoztak. Kiemelkedő érdeklődés övezte a KoreaOn kulturális fesztivált, illetve az első alkalommal megrendezett Board Game Expot is, amelyre közel 4000 rajongó volt kíváncsi, bizonyítva a társasjátékok növekvő népszerűségét Magyarországon. Az eseményeken egyszerre elevenedtek meg a filmek, a képregények, az animék és videójátékok világa – így kicsik és nagyok egyaránt megtalálhatták a számukra legérdekesebb programot. Két nap alatt pedig összesen 25.756 ember látogatta meg a rendezvényt és hagyta magát elvarázsolni a filmek és játékok világában.

„A Budapest Comic Con és a Board Game Expo nem csak rendezvények, hanem közösségi élmények. Vendégeink és a szervezők visszajelzései alapján a hazai Comic Con versenybe akár szállhatna valamennyi hasonló európai rendezvénnyel, sőt, sok területen túl is szárnyalja azokat. A Board Game Expo a mi saját kezdeményezésünk, mert hiszünk abban, hogy szükség van egy független társasjátékos rendezvényre. Jövőre ismét együtt mozog ez a két esemény, de elképzelhető, hogy önállóan is megrendezzük majd a jövőben” – mondta el Csanda Gergely, a Budapest Mastercard Comic Con főszervezője.

A hatalmas érdeklődést elősegítette, hogy idén egy kreatív integrált kampánynak köszönhetőn még többen értesültek az eseményről a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Lounge Group jóvoltából. Óriásplakátok, izgalmas hírek és kisfilmek járultak hozzá a rendezvény népszerűsítéséhez és ismertették meg a Comic Cont az érdeklődőkkel. A hatalmas sikeren felbuzdulva már a jövő évi rendezvényt is beírhatjuk a naptárunkba: 2025. június 14-15. között ismét találkozhatnak a popkultura kedvelői a Hungexpon.

 Az idei év hangulatáért és az ott készült fotókért érdemes ellátogatni a rendezvény hivatalos honlapjára, a budapestcomiccon.hu-ra.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk