Február 16-án számos szervezet és nagyvállalat, köztük a CPI, a dm-drogerie markt, a Magyar Telekom, a Praktiker, a Thyssenkrupp és természetesen az AsiaCenter képviselője is megosztotta tudását és tapasztalatát a Bevásárlóközpont konferenciatermében. A kerekasztal-beszélgetéseken felmerült témák éppúgy érintették a fenntarthatóság, mint a projektmenedzsment vagy éppen az üzleti szolgáltatások tökéletesítése kérdését.
Varga Kornélia, az AsiaCenter marketing-és kommunikációs vezetője kiemelte: „Nagyon fontos és hiánypótló program a Civil Üzleti Iskola képzése, amely a legkiválóbb szakembereket hozza össze civil és üzleti oldalról egyaránt. A program lehetőséget nyújt arra, hogy a partnerek egymásra találjanak, jobban együtt működjenek egy közös célért és egymás tapasztalatain keresztül rendkívül sokat tanuljanak. A felek bátran kérhetnek és adhatnak is egymásnak tanácsot, valamint beszélgethetnek és ötletelhetnek is a jövőbeni siker érdekében. Bízom benne, hogy a képzés során olyan álmok válnak majd valóra, amelyek mások számára is példamutatóak lehetnek.”
A bevásárlóközpont számára fontos minden olyan kezdeményezés, amely a megszerzett tudás átadására szolgál, emellett elkötelezett a kerületi civil szervezetek segítése mellett is. Az elmúlt években az AsiaCenter számos partnerrel működött együtt és biztosított teret aktivitásaihoz: többek között az Állatmentő Liga, a Drogprevenciós Alapítvány, az Eszkuláp Állatvédő Egyesület, a Koraszülöttekért Országos Egyesület, a Kutyások a XV. kerületért Állatvédő Egyesület, a Noé Állatotthon Alapítvány és az SOS Gyermekfalvak is a bevásárlóközpont területén tarthatta meg adománygyűjtő, toborzó és egyéb programjait.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk