Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. augusztus 25.

Cicás matricákkal állt elő a FELIX a Viberen

Az új FELIX matricacsomag célja, hogy a felhasználók megosszák barátaikkal és családjukkal privát beszélgetéseikben nem csak a négylábúak iránti rajongásukat, de a megfelelő érzelmes matricával egyszerűen, gyorsan, akár kifejezőbben megmutassák aktuális hangulatukat, lelkesedésüket, támogatásukat, vagy épp üzenjenek egy-egy ünnepi alkalom kapcsán. A Purina Magyarország Facebook oldalán már korábban is elérhető volt néhány matrica, melyeket story készítésekor lehetett előhívni ’Felix cica' kulcsszó alatt – ezek most kibővített, átdolgozott formában érkeztek meg a Viberre.

Nem véletlenül esett a választásuk erre a platformra: a világszerte több mint 1,1 milliárd felhasználóval rendelkező asztali és mobil csevegő alkalmazást havonta Magyarországon közel 3 millióan használják aktívan.

A márka központi arculatát követő matricák tervezésénél lényeges szempont volt, hogy a mindennapokban gyakran előforduló élethelyzeteket, hangulatokat és érzéseket mutassák meg, amelyeket mindenki átél, ugyanakkor a grafikák vidámak, humorosak, igazán bájosak legyenek.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk