A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagjának, a Rossmann Magyarországnak a budaörsi üzlet a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja. A 618 négyzetméteres alapterületű helyiségben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és szinte a teljes termékkínálat elérhető a polcokon.
„Az Auchan korzón nyílt üzlet a harmadik olyan boltunk a budapesti Flórián téri és az Aréna Mallban helyet kapó üzleteink után, ami az új német standard alapján készült el” – nyilatkozta Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója. „Teljes egészében német minta alapján került kiépítésre, a megszokottól eltérő a bútorzat, a világítás és a burkolat is. A nagy, 618 négyzetméteres bruttó alapterületnek köszönhetően lehetőségünk nyílik szinte a teljes szortiment megjelenítésére, valamint három önkiszolgáló és két nagyméretű bevásárlókocsis kassza is üzemel.”
A megnyitón részt vett a Rossmann nagykövete, Lilu is.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk