A megújult receptúrájú Borsodi kampány 2022. március 21-én indult. A kommunikáció részét képezi egy erős TV-s kampány, emellett közterület, online és eladáshelyi megjelenések, valamint social média, PR és belső kommunikációs aktivitások támogatják.
A kampány célja a megújult receptúrájú Borsodi Világos bevezetése a magyar piacra, az ismertség építése, valamint a kipróbálás ösztönzése. Az évek óta erősödő trendeket figyelembe véve a sörgyár megújította receptúráját, és továbbra is minőségi alapanyagokból, de mostantól tisztán árpamalátából, azaz kukorica nélkül készíti az új Borsodit. A sörfőző mesterek kihívása az volt, hogyan tudják úgy módosítani a receptúrát, hogy annak ízvilága kiegyensúlyozottabb és könnyebben fogyasztható legyen, de a Borsodi sör kedvelői számára is ismerős maradjon.
A kommunikációs tervezés kihívása pedig az, hogyan csináljunk kedvet a kipróbálásra a jelenleg nem Borsodi fogyasztók körében. A stratégia alapját arra a gondolatra építettük, hogy az újdonságok kipróbálásával kapcsolatban sokszor vannak ellenérzéseink, mert tele vagyunk rossz beidegződésekkel, előítéletekkel bizonyos dolgokkal szemben. Ezek az előítéletek, ellenérzések visszatarthatnak minket attól, hogy új dolgokat kipróbálva megéljük és gazdagítsuk a hétköznapok örömteli pillanatait.
A kampány/reklám fő üzenete: Borsodi Szitu, amikor kipróbáltok valami újat, és bejön! Pattintsatok egy megújult, kukorica nélkül, tisztán árpamalátából főzött Borsodit!
Kreatív koncepció: A Borsodi Szitu kreatív platformra épülő koncepcióban azt dramatizáljuk, hogy a kíváncsiság, a nyitottság a változásra és a humor képes lehet arra, hogy megváltoztassuk előítéleteinket, hogy azok ne árnyékolják be a hétköznapi örömöket. Ha pedig egy sör, amelynek a missziója a megmosolyogtatás és az apró örömök reflektorfénybe állítása, még több embernek jön be, akkor még több emberrel osztozhatunk Borsodi Szitukban. És ez ott kezdődik, hogy kipróbálsz valami újat.
Mint minden hasonló kaliberű vállalkozás, úgy Borsodi Világos receptjének továbbfejlesztése is már évek óta a csőben volt – közben pedig még egy tenderfolyamatot is a hátunk mögött tudhatunk, amelynek megnyerésével újabb három évre hosszabbíthattuk meg az együttműködést a Borsodival. A klasszikus feladatokon túl arra is volt lehetőségünk, hogy már a tél folyamán felkeressünk olyan embereket, akik az évek során negatív kommentben fujjogtak a kukorica miatt a Borsodi oldalain. Nekik a megjelenés előtt küldtünk az új sörből, és mindenkivel személyesen beszélgettünk a benyomásaikról.
Alkotók listája:
Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft.
- Marketing igazgató: Spiegel György
- Senior Brand & Portfolio Manager: Hanol Ádám, Jambrik László
- Junior Brand Manager: Lőrincz Ádám
- Média és Digital Manager: Fincza Katalin
Reklámügynökség: Mito
- Stratégia: Csurgó Brigi, Dinh Dorottya
- Kreatív: Vizi Balázs, Gelencsér Milán
- Art: Beke Veronika, Árvai Panni
- Social media: Ormoshegyi Nóra
- Produkció: Szalay Dia, Soós Enikő, Mezey Anita
- Ügyfélkapcsolat: Miklós Zsófi, Hir Ágnes
Médiaügynökség: OMD
- Digital Client Lead: Farkas Kornél
- Senior Media Manager: Tóth – Stomfai Márta
- Media Manager: Simontsits Ágnes
- PPC Manager: Hartai Dávid
- Display Manager: Varga Csilla
Gyártás:
- Gyartóház: 235
- Partner - Juhász Péter, Blik Dániel
- Head of Production - Dreissiger László
- Producer, Gyártásvezető - Kozma Liza
- Rendező TVC - Lőrincz Nándor és Nagy Bálint
- Rendező DIGITÁLIS - Budavári Balázs
- Operatőr TVC - Nagy Bálint
- Operatőr DIGITÁLIS - Spáh Károly
- Social anyag fotós - Domokos Norbert
- Fővilágosító TVC + Digitális - Pethő Kristóf
- Látványtervező, berendezés - Illés Richárd
- Beerstylist, Foodstylist - Urbányi Ferenc
- Beerstylist, Foodstylist asszisztens - Soltész Edina
- Építészet - Brill Barna
- Vágó TVC - Mezei Áron
- Vágó Digitális - Hartyányi Krisztián
- Stylist - Bognár Hajnalka
- Smink - Ágoston Zsombor
- Haj - Nagy Viktor
- Cinema robot - Szelják György
- Colorist - Vándor Ádám
- Zeneszerzõ - Fodor Máriusz
- Digitális utómunka - Digital Apes - Benyó Zoli
- Casting - TVC - Tönkő Szandra
- Casting - Digitális filmek - Orbán Andrea - Playground
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk