A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Bookline Lapozó programjának őszi kampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy a könyvcserepontok abban segítenek, hogy a már elolvasott könyveink egy fenntartható körforgásba kerüljenek, és az állandó csere révén új otthonra és új olvasókra találjanak. Az elmúlt egy év tapasztalatai szerint az olvasók és a szakma is pozitívan fogadta a kezdeményezést, ezt jól mutatja, hogy a Bookline becslései szerint eddig közel 10 000 könyv talált új gazdára, és 2021-ben a program bekerült a vállalatok fenntarthatósági kezdeményezéseit díjazó Doing Good CSR Award döntőjébe is.
Idén a kampány középpontjában két, a Bookline számára kiemelten fontos téma áll, a fenntarthatóság és az olvasásnépszerűsítés, ezért amellett, hogy a könyvkereskedő felhívja a figyelmet a tíz már működő Lapozóra, a könyvek által nyújtott élményekre helyezi a hangsúlyt. A kampány üzenete szerint "Sosem tudhatod, hogy milyen világba csöppensz". Ez abból a gondolatból ered, hogy a könyvcserepontok egyfajta kapuként vagy bejáratként szolgálhatnak új „világok”, történetek megismeréséhez. Ez a szimbolika jelenik meg a kampány kreatívjain, középpontjában az olvasóval, aki a könyvcsereponton átlépve varázslatos világgal találkozik.
A Bookline bízik abban, hogy a Lapozók olyan közösségi helyekké válnak a városok életében, ahol az olvasók találkoznak, könyvélményeikkel pedig inspirálják egymást. A könyvcserepontok hosszú távú fenntartása érdekében pedig csupán annyit kell tennünk, hogy minden kiválasztott és hazavitt kötet helyére beteszünk egy már kiolvasott példányt a saját könyvtárunkból.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk