A BGE integrált központi felvételi kampánya 2022. december 22. és 2023. február 15. között fut elsősorban digitális média felületeken, Google display és közösségi média hirdetésekben, YouTube videókban, fizetett keresőkampányban és influencer tartalmakban. A digitális médiakampányt rádiós megjelenések egészítik ki, amelyek reklámszpotokat és PR interjúkat foglalnak magukban.
Kampánycél
A legfőbb cél az, hogy a BGE márka ismertségére és vonzóságára építve a felvételi kampányban előirányzott jelentkezői célszámot, mind alapképzés, mind pedig mesterképzés esetén biztosítani tudjuk a fizetett médiakampánnyal. Különösen igaz ez a stratégiai fontosságú alapszakok esetén, úgymint turizmus-vendéglátás, gazdaságinformatika, nemzetközi gazdálkodás.
A kampány/reklám fő üzenete
A egyetem egészéhez, valamint minden képzési szinthez és valamennyi kiemelt szakhoz készült releváns narratíva, üzenetrendszer, amelyet következetesen használunk a kampány során. A legfőbb üzenet alapképzésen az inspiráló hallgatói közösséget szimbolizáló „I love BGE”, valamint a hazai legnépszerűbb üzleti egyetemre utaló a „A jövőd itt kezdődik!” headline, mesterképzésen, pedig a „Építs okosan karriert, szerezz mesterdiplomát!” szlogen.
Kreatívkoncepció
Hiszünk abban, hogy igazi elköteleződést, kötődést csak valós arcok bemutatásával érhetünk el a diák és a szülői célcsoportnál, így a kreatív koncepció is ezen az elképzelésen alapul; testimonial típusú kreatívokon az egyetem jelenlegi hallgatói, oktatói, illetve „öregdiákok” jelennek meg, akik saját szavaikkal mondják el a BGE-s élményeiket, tapasztalataikat. A kreatív koncepció visszaköszön a kampány ideje alatt, a karokon szervezett ún. Nyílt nap rendezvények promóciójában, valamint a január 12-14-i Educatio Szakkiállítás BGE installációján, és az Educatio nyomtatott kiadványában, helyszíni elektronikus kommunikációs csatornáin.
Érdekesség, behind the scenes
A BGE arcairól több száz képet készítettünk, amelyek közül a legjobbak kerültek kiválogatásra. A kampány fő arca Fónagy Kitti Márta influencer, másodéves kereskedelem-marketing szakos hallgató, akinek a saját maga által gyártott insta, Titkok, youtube shorts tartalmai organikusan és fizetett formában is jelen vannak a digitális kampányban.
Alkotók listája
Megbízói oldal: Budapesti Gazdasági Egyetem – Márka Iroda
- Irodavezető: Kiss Adél
- Irodavezető-helyettes: Tóth-Parádi Olga
- Online marketing menedzser: Szabadkai Pál
- PR menedzser: Tavaszi Tilda
- Kommunikációs menedzser: Hegedűs Anna Fanni
- Kreatív munkatárs: Varga Ottó
Ügynökségek: New Land Media - Lounge
- Account menedzser: Kiss Edina
- Digitális médiatervező: Szabó Péter
- PPC menedzser: Lendvai Klaudia
Produkció: Post Edison hangstúdió
- Producer: Lóránt Judit
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk