A Marketing Summit főtámogatója, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója, Bánhegyi Zsófia a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető interjúsorozatban az mmonline.hu-nak elmondta, hogy azért döntöttek az esemény támogatása mellett, mert fontosnak tartják, hogy a szakma szereplői mind a megrendelői, ügynökségi és média oldalon találkozzanak és megosszák a gondolataikat, lekövessék a legújabb trendeket, jópéldákat itthonról és külföldről.
Az idei Marketing Summit szlogenje a „Hiszünk a marketing erejében”. Te miért hiszel benne?
Az elmúlt évtized alapvető változást hozott a marketing szakma számára: elindult egy új szervezeti működés kialakítása vállalati szinten, amely az ügyfélutak lemodellezéséből és az ügyfélélmény fókuszba helyezéséből áll. Elmondhatjuk, hogy a hosszú távú ügyfélélmény alakítása mára a marketing terület felelősségévé vált, a rövid távú értékesítési és kereskedelmi szempontokon túllépve. A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is.
Miért döntöttetek úgy, hogy szponzorként támogatjátok a rendezvényt?
A Szerencsejáték Zrt. évek óta támogatja a Marketing Summit létrejöttét, amely a legnagyobb és legmeghatározóbb szakmai edukációs rendezvény a marketing területén. Fontosnak tartjuk, hogy a szakma szereplői mind a megrendelői, ügynökségi és média oldalon találkozzanak és megosszák a gondolataikat, lekövessék a legújabb trendeket, jópéldákat itthonról és külföldről. A gazdasági környezet kiszámíthatatlan alakulása kihívás elé állítja ezt a szektort is, de együtt erősebbek vagyunk ennek kezelésben.
Milyen hatása, eredménye lehet egy ilyen eseménynek?
Minden évben többszáz résztvevő találkozik egy nap alatt, és számos olyan előadást, példát hallhatunk, amely katalizálja a munkánkat, új lendületet, inspirációt ad. Évről-évre magasabb színvonalú prezentációk, kerekasztalok várják az érdeklődőket, de a legjobban talán a személyes találkozásokat várjuk mindannyian – én is.
Véleményed szerint melyek most a „legforróbb” témák a marketingszakmában itthon?
Az egyik legfontosabb téma a megrendelői tervek alakulása a kiszámíthatatlanabb gazdasági kilátások tükrében, hogyan hat ez majd a hazai ökoszisztéma szereplőire. Vajon folytatódhat-e a marketing erősödése a válságban, meg tudjuk-e mutatni a vállalati felső döntéshozók számára a hozzáadott értékét a növekedési célkitűzések elérésében. És nyilván forró téma a digitális marketing innovációk előretörése a hagyományos eszközökkel szemben, még a kiskereskedelmi, retail szektorban is.
Az interjú folytatását a Tovább gombra kattintva olvashatod!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk