Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 22.

Az Unilever nem hirdet többé gyerekeknek

Az Unilever leállítja az élelmiszerek és italok 16 éven aluli fiataloknak történő népszerűsítését mind a hagyományos, mind pedig a közösségi médiában. Jelenleg a világ legtöbb országában korlátozzák a 13 éven aluliakat megcélzó hirdetéseket. De az Unilever, annak érdekében, hogy "emelje a lécet", frissítette a felelősségteljes marketing elveit, és nem célozza meg a 16 éven aluli fiatalokat sem semmilyen marketinggel.

Nem gyűjt vagy tárol adatokat 16 éven aluli fiatalokról, és nem foglalkoztat olyan influencereket, hírességeket vagy közösségi média sztárokat a reklámjaiban, akik maguk is 16 éven aluliak, vagy elsősorban a 16 éven aluli korosztály számára vonzóak. Ezen kívül továbbra is tartózkodik márkáinak iskolai népszerűsítésétől, kivéve az oktatási kampányokban való részvételt. Az elvek az Unilever élelmiszer- és üdítőitalportfóliójára is vonatkoznak, amely magában foglalja a fagylaltokat is.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk