Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. augusztus 06.

Az out-of-home hirdetés a legkevésbé zavaró hirdetési forma

A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legfrissebb epizódjában Izsák Miklós, a JCDecaux kereskedelmi és marketing igazgatója volt a vendégünk, aki az out-of-home piac változásairól és a digitalizációban rejlő lehetőségekről mesélt. Miklós beavat minket abba, hogy miként lehet kreatív és innovatív kampányokat létrehozni az outdoor piacon és van-e olyan formátum, ami az óriásplakátok mellett kiemelt figyelmet kap majd a jövőben. Szó esik továbbá arról, hogy a nyugat-európai trendekhez képest a magyarországi piac mennyire tud lépést tartani a változásokkal és milyen marketing innovációkra számíthatunk a következő években? Említésre kerül a kiemelkedő sikernek örvendő – Librivel közös – novella kampány is, ami az elmúlt 5 évben, több mint 20 ezer pályázót mozgatott meg. Emellett pedig egy kis ízelítőt kaphatunk abból is, hogy az idei Marketing Summitra - a már hagyománynak számító - Reklámpiaci Körkép mellett milyen izgalmas tesztkampány bemutatásával készül a JCDecaux.

Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!

A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.

Spotify Apple

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk