A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legfrissebb epizódjában Izsák Miklós, a JCDecaux kereskedelmi és marketing igazgatója volt a vendégünk, aki az out-of-home piac változásairól és a digitalizációban rejlő lehetőségekről mesélt. Miklós beavat minket abba, hogy miként lehet kreatív és innovatív kampányokat létrehozni az outdoor piacon és van-e olyan formátum, ami az óriásplakátok mellett kiemelt figyelmet kap majd a jövőben. Szó esik továbbá arról, hogy a nyugat-európai trendekhez képest a magyarországi piac mennyire tud lépést tartani a változásokkal és milyen marketing innovációkra számíthatunk a következő években? Említésre kerül a kiemelkedő sikernek örvendő – Librivel közös – novella kampány is, ami az elmúlt 5 évben, több mint 20 ezer pályázót mozgatott meg. Emellett pedig egy kis ízelítőt kaphatunk abból is, hogy az idei Marketing Summitra - a már hagyománynak számító - Reklámpiaci Körkép mellett milyen izgalmas tesztkampány bemutatásával készül a JCDecaux.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk