Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 29.

Az OTP kampányában a szerelemé a főszerep

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP integrált kampánya április 11-én indult az online felületeken, a tévészpot április 20-án debütált, a plakátok pedig május 1 és 15 között lesznek láthatóak szerte az országban. A kampányt támogató PR eszközök folyamatosan és fokozatosan jelennek meg. 

A kampány célja, hogy népszerűsítse az OTP-nél elérhető szabadon felhasználható személyi kölcsönt.

A kampány/reklám fő üzenete: Az OTP Személyi Kölcsön nemcsak szabadon felhasználható, de azt is szabadon el lehet dönteni, hogy milyen módon szeretnénk igénybe venni. Hiszen akár online, akár személyesen, a több mint 350 bankfiókban, könnyedén intézkedhetünk a szakértők segítségével.

Kreatívkoncepció: A legutóbbi Személyi Kölcsön kampányban a régi, elhasznált dolgaikkal szakítottak a szereplők, hogy tovább lépjenek az életükben. Az új kampányban azonban végre szembe találják magukat az igazival! Mindannyian ismerjük ezt a pillanatot. Először nem hiszünk a szemünknek, majd teljesen zavarba jövünk, aztán végül örülünk… És van is okunk, hiszen az OTP segítségével elkezdődhet a közös élet a kiszemeltünkkel!

Alkotók listája

Megbízói oldal: OTP Bank

  • Marketing kommunikációs vezető: Németh Anna
  • Marketing kommunikációs product owner: Marosi Krisztina  
  • Marketing kommunikációs szenior szakértő: Ambrus Vera 
  • Marketing kommunikációs tanácsadó: Boda Viktória 
  • Márkamenedzsment szenior tanácsadó: Hevesi László
  • Márkamenedzsment szenior szakértő: Sebestény Ágnes
  • Kutatási csoport vezető: Ferenczhalmy Bálint
  • Kutatási tanácsadó: Varga Anna
  • Vállalati kommunikációs vezető: Endrényi Balázs
  • PR Kommunikációs Szenior Szakértő – Farkas Zsolt

Ügynökségek

Reklámügynökség: Café Communications

  • Bittermann Tüni
  • Csősz László
  • Györgyfi Róbert 
  • Havas Kinga 
  • Katona Lilla 
  • Kenczler Marci
  • Kovács Marcell
  • Ónody Bogi

Médiaügynökség: Café Communications

  • Média igazgató: Király Anita
  • Media Account Director: Debreczy Réka 
  • Senior Digital Performance Manager: Farkas Tamás

PR ügynökség

  • Ügyfélkapcsolati Igazgató – Szatmári Péter
  • Ügyfélkapcsolati csoportvezető – Romsits Ádám
  • Ügyfélkapcsolati menedzser – Buruncz Réka Rebeka 
  • Ügyfélkapcsolati asszisztens – Kiss Betti

Kutató ügynökség: Ipsos Zrt.

  • Account Director: Hajnal Melinda
  • Senior Research Consultant: Körmöczi Andrea

Produkció: Café Communications

  • Producer: Hutlassa Tamás  
  • Rendező: Damokos Attila 
  • Operatőr: Nagy Marcell 
  • Látványtervező: Láng Imola 
  • Gyártásvezető:
  • Utómunka: Café Communications 
  • Vágó: Szórád Máté 
  • Colorist: Vándor Ádám 
  • VFX: Szabó Ákos  
  • Zene: Almássy Márton  
  • Fotós: Mészáros László
  • Szereplők: Lénárdt Laura, Mangold Roland

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk