Az ISE legnagyobb standján az LG MAGNIT micro LED kijelzői több, különféle felhasználási területeket bemutató zónában is láthatóa. A látogatók például megtekinthetnek egy digitalizált vezérlőtermet, tárgyalótermet és luxuslakosztályt, illetve egy virtuális produkciós stúdiót is. A vállalat micro LED technológiája olyan nagyméretű képernyők kialakítását teszi lehetővé, amelyek teljes mértékben az ügyfelek egyedi igényeihez és a telepítési környezethez igazíthatók. A kijelzők széles betekintési szögből is lenyűgöző színpontosságot és kivételes képminőséget garantálnak, a micro LED technológiát pedig az LG még a felületi lángterjedés és az elektromágneses kompatibilitás szempontjából is szigorú tesztelésnek vetette alá.
Az LG MAGNIT All-in-One egy kifejezetten konferenciatermeknek szánt kijelzőmegoldás, amely könnyen hozzáférhető kezelőrendszert, illetve integrált hangszórókat és vezérlőt kapott, hogy használata minél egyszerűbb és kényelmesebb legyen. A vállalati vezérlőtermek számára ideális LG Micro LED kijelzők nagyméretű felületükkel és folyamatos felügyeleti megoldásaikkal segítik a munkát, míg a virtuális produkciós stúdiókba szánt LG MAGNIT pontos képvisszaadást garantál, illetve széleskörű kompatibilitást nyújt a filmkészítéshez használt különféle eszközök révén. Az LG luxuslakosztályokba szánt micro LED kijelzői az Alpha 9 mesterségesintelligencia-processzort kihasználva lenyűgöző látványélményt és tartalom-optimalizált képminőséget biztosítanak.
Az LG 1728 négyzetméteres standján az ún. "Kinetikus LED" megoldás is szerepel, mégpedig különféle felhasználói környezetekben, a látogatók így megtekinthetik, hogy a kijelző miként működne például egy bevásárlóközpontban vagy egy repülőtéren. Az ezt szemléltető, lenyűgöző installáció egy 3670 x 6100 milliméteres kinetikus képernyőből és több nagyméretű LED Fine Pitch (LSBC019 modell) kijelzőből áll, amelyek a hangulatos zenével szinkronban mozgó, vibráló digitális művészeti alkotást jelenítenek meg.
A Luxury Suite zóna látogatóinak exkluzív moziélményben lehet részük a 118 hüvelykes LG MAGNIT, valamint a 49, 55 és 65 hüvelykes UHD kereskedelmi kijelzők között ülve, amelyek új, három elegáns színben elérhető, a művészeti galériák hangulata által inspirált képkeretszerű kávákkal kerülnek majd piacra. Az Apple AirPlay segítségével a vendégek közvetlenül az iPhone-jukról vagy iPadjükről streamelhetnek tartalmakat az LG hoteltévéire, például filmeket és műsorokat nézhetnek kedvenc alkalmazásaikból, vagy akár meg is oszthatják az Apple-eszközeiken lévő különböző tartalmakat, köztük a fényképeket, személyes videókat vagy játékokat. A vendégek a bejelentkezés után egy egyedi, képernyőn megjelenő QR-kód beolvasva tudják az iPhone-jukat vagy iPadjüket közvetlenül párosítani a szobában lévő tévével, privát és biztonságos módon a tartózkodásuk idejére.
A vállalati zóna három LG MAGNIT kijelzőt mutat be. Ezek egyike céges tájékoztatások vagy reklámok lejátszásához jelent ideális megoldást, a kifejezetten vezérlőtermekbe tervezett képernyőt a levehető tápegység is különlegessé teszi, az ún. All-in-One modellt pedig – integrált vezérlőjével és hangszóróival – tárgyalótermi használatra tervezték. Ebben a zónában tekinthetők meg az új, 21:9 képarányú, 171 hüvelykes LED All-in-One és a 21:9 képarányú, 105 hüvelykes LCD kereskedelmi kijelzők is, amelyek tökéletes szinergiában működnek a szélesvásznú videokonferencia-platformokkal. Ezek a készülékek az LG partnereinek integrált megoldásaival is kompatibilisek, hogy megfeleljenek a felhasználó-specifikus igényeknek.
A kiskereskedelmi zónában a látogatók olyan megoldásokat tekinthetnek meg, amelyek javítják a vásárlási élményt, és akár reklámbevételt is generálhatnak az üzletek üzemeltetőinek. Az LG butikok, éttermek, pékségek és kávézók számára készült különféle digitális kijelzői közé tartozik a különféle márkatartalmak megjelenítésére ideális 79 hüvelykes Stretch LED, a digitális menütáblaként is használható átlátszó OLED megoldás, illetve a kényelmes önkiszolgálást segítő LG Kiosk is. A kijelzők integráltan kínálják az LG DOOH Ads’ reklámfunkciót is, amely a vásárlóra szabva optimalizálja az üzletben megjelenő hirdetési tartalmakat.
Az új 55 hüvelykes, átlátszó OLED kijelző vékony, modulárisan összekapcsolható kereteivel lehetővé teszi bármilyen nagyméretű videófal felépítését, amely akár átlátszó, digitális térelválasztóként is szolgálhat. Az LG kétoldalas LED-LCD kereskedelmi kijelzője (86 hüvelykes LED és 75 hüvelykes LCD) látványos lehetőséget kínál arra, hogy az üzletekbe betérők és a járókelők egyidejűleg ugyanazt a médiatartalmat lássák. Ebben a zónában tekinthetők meg a 37 hüvelykes nyújtott, valamint a 30 és 55 hüvelykes függőleges átlátszó OLED kijelzők is, amelyek helytakarékos kialakításukkal sokoldalú lehetőségeket kínálnak a videós tartalmak, reklámok megjelenítésére.
Az oktatási zóna egy digitális tantermet mutat be, amely az LG CreateBoard interaktív kijelzőkkel (55 és 86 hüvelyk között) van felszerelve. Az oktatók webböngészőn keresztül könnyen betölthetik az órák anyagát, és QR-kódok segítségével kényelmesen biztosíthatnak hozzáférést a diákoknak a képernyőn megjelenő tartalmakhoz. A virtuális produkciós munkához kifejlesztett integrált megoldás tökéletes választás az egyetemi filmes képzésekhez, hiszen részét képezik a digitálisan renderelt hátterek megjelenítésére szolgáló LED-kijelzők, az írást segítő LG CreateBoard és az OLED kijelzők, amelyek kiválóan alkalmasak az elkészült videofelvételek megtekintésére és elemzésére.
A vásárlói élményt az LG különféle felhőalapú szoftvermegoldásokkal segíti, amelyek megkönnyítik az új digitális kijelzők hatékony kezelését. Az integrált LG Business Cloud platform segítségével a felhasználók felfedezhetik és kezelhetik az LG digitális kijelzőihez és kereskedelmi tévéihez elérhető felhőalapú megoldásokat, illetve elő is fizethetnek rájuk. Az ISE kiállítás látogatói megismerkedhetnek a digitális kijelzőkre szánt tartalmak elkészítését és -terjesztését segítő LG SuperSign Cloud megoldással, a kórházi szolgáltatásokat javító LG Pro:Centric Cloud platformmal és az LG ConnectedCare távmenedzsment-megoldással is.
A kiállításon az LG bemutatja kereskedelmi kijelzőbiztonsági rendszerét, az LG Shieldet is, amellyel a cég a mesterséges intelligenciából eredő kifinomultabb kiberfenyegetésekre reagál. Az LG Shield a vállalat webOS okostévé-platformja részeként véd a biztonsági fenyegetésektől, amely védelem a központi szerverekre, az alkalmazásokra és az operációs rendszerekre is kiterjed. A rendszer biztonságtechnikai értékelése globális szabványok szerint zajlott, amelyek nyomán megkapta az EAL 2, valamint az ISO/IEC DIS 18974 tanúsítványt is.
„A 2024-es ISE-n olyan digitális kijelzőket és felhőplatformokat mutatunk be, amelyek páratlan, a legkülönbözőbb életterekre optimalizált, integrált megoldások, és amelyek új, izgalmas lehetőségeket nyitnak meg a járókelőkkel való kapcsolatteremtés, az interaktivitás és a művészi képmegjelenítés terén" – mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának szenior alelnöke és kereskedelmi kijelzőkért felelős vezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk