A PICK idén extra gondoskodással támogatja az iskolakezdést, a tízórai szendvicsek és uzsonnák elengedhetetlen hozzávalóihoz, a legnépszerűbb szeletelt Szalametti szalámikhoz és PICK párizsikhoz ugyanis +11%-ot ad ajándékba augusztus és szeptember hónapokban.
„Azt hiszem minden szülő nevében mondhatom, hogy a szeptember sok feladattal és extra kiadásokkal jár, emiatt szerettük volna meglepni a családokat, ezzel is megkönnyítve ezt az időszakot számukra. Idén sok izgalmas promócióval készültünk már a fogyasztóknak és mindenkit biztosíthatok, hogy az év hátralevő részében is az vezérel bennünket, hogy az utánozhatatlan ízek mellett többet tudjunk adni, természetesen a megszokott PICK minőségben. A PICK egy több mint 150 éves tapasztalattal bíró, magyar márka, mondhatni a magyarok márkája. Így számunkra kiemelten fontos, hogy termékeinkkel és aktivitásainkkal élményeket, értéket adjunk fogyasztóinknak. Emellett felelős vállalatként jó példával szeretnénk járni mindenki előtt, a magyar embereket érintő közös, akár nehéz helyzetek támogatásában” – mondta el Szabó-Spanyol Henriett senior brand manager a PICK képviseletében.
A PICK egész évben igyekszik a vásárlói kedvében járni. A téliszalámi májustól egészen augusztus végig 11 százalékkal túltöltve került a polcokra, júliusban és augusztusban pedig értékes vásárlási utalványokat lehetett nyerni tálcás PICK friss hús vásárlásával. Az első negyedév során a PICK szalámik új csomagolásban mutatkoztak be. A váltás elsődleges célja az volt, hogy a több információt tartalmazó csomagolások által a fogyasztókat segítsék a vásárlói döntések meghozatalában. A márka több új termékbevezetéssel is megörvendeztette a fogyasztókat: sajtos és borsos Szalamettik és egy igazi különlegesség, a PICK Bükkerdei érlelt sonka érkezett a kínálatba.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk