Az IKEA közösségi médiában közzétett kisfilmje az ikonikus FRAKTA táskáról készült felvételeket kombinálja, amelyet a digitális animációnak köszönhetően az Erzsébet téren helyeztek el. A táskából egymást követően repülnek ki a népszerű IKEA termékek, miközben az árak folyamatosan csökkennek.
"Tavaly október óta két hullámban, 1173 termék árát csökkentettük hosszú távon Magyarországon. Az új, alacsonyabb árakra különböző reklámformátumokkal hívjuk fel a figyelmet, és a nagy, kék FRAKTA táskával készült videó is ezek közé tartozik. Valami egyszerű, de kreatív dologgal akartuk felhívni a figyelmet kezdeményezésünkre. A videó készítése során törekedtünk arra, hogy a termékek méretében elrugaszkodjunk a valóságtól, egyúttal hihetően jelenítsük meg őket. Ugyanakkor azt is szerettük volna megmutatni, hogy szeretjük a humort" – mondta Iva Pohlová, az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A kampányt az IKEA of Sweden videója ihlette, amelyben a vállalat ugyanezt a részleges 3D animációt alkalmazta. A videó olyan helyi környezetben játszódik, amelyet mindenki felismer egy pillantás alatt és az ikonikus kék táskáról – amely a legtöbb háztartásban megtalálható – készült felvételt mutat be. A cseh-szlovák-magyar régióban az IKEA kampányát a Publicis Groupe készítette.
"Mindennapi munkánk során is rendszeresen dolgozunk termékeink 3D-s modelljeivel és vásárlóinknak is lehetőségük van termékkínálatunk több mint felét 3D verzióban, minden szögből megtekinteni a weboldalunkon. Ezért úgy gondoltuk, miért ne használhatnánk a 3D modellt a marketingkommunikációnkban is. Fontos megemlíteni, hogy a videó készítése során egyetlen lufi vagy plüssállat sem sérült meg" – tette hozzá Iva Pohlová.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk