Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. március 26.

Az IKEA termékeivel teli óriási FRAKTA táska jelent meg Budapest közepén

Az IKEA közösségi médiában közzétett kisfilmje az ikonikus FRAKTA táskáról készült felvételeket kombinálja, amelyet a digitális animációnak köszönhetően az Erzsébet téren helyeztek el. A táskából egymást követően repülnek ki a népszerű IKEA termékek, miközben az árak folyamatosan csökkennek.

"Tavaly október óta két hullámban, 1173 termék árát csökkentettük hosszú távon Magyarországon.  Az új, alacsonyabb árakra különböző reklámformátumokkal hívjuk fel a figyelmet, és a nagy, kék FRAKTA táskával készült videó is ezek közé tartozik. Valami egyszerű, de kreatív dologgal akartuk felhívni a figyelmet kezdeményezésünkre. A videó készítése során törekedtünk arra, hogy a termékek méretében elrugaszkodjunk a valóságtól, egyúttal hihetően jelenítsük meg őket. Ugyanakkor azt is szerettük volna megmutatni, hogy szeretjük a humort" – mondta Iva Pohlová, az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A kampányt az IKEA of Sweden videója ihlette, amelyben a vállalat ugyanezt a részleges 3D animációt alkalmazta. A videó olyan helyi környezetben játszódik, amelyet mindenki felismer egy pillantás alatt és az ikonikus kék táskáról – amely a legtöbb háztartásban megtalálható – készült felvételt mutat be. A cseh-szlovák-magyar régióban az IKEA kampányát a Publicis Groupe készítette.

"Mindennapi munkánk során is rendszeresen dolgozunk termékeink 3D-s modelljeivel és vásárlóinknak is lehetőségük van termékkínálatunk több mint felét 3D verzióban, minden szögből megtekinteni a weboldalunkon. Ezért úgy gondoltuk, miért ne használhatnánk a 3D modellt a marketingkommunikációnkban is. Fontos megemlíteni, hogy a videó készítése során egyetlen lufi vagy plüssállat sem sérült meg" – tette hozzá Iva Pohlová.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk