Az IKEA Központi Ügyfélszolgálata számos fejlesztésnek köszönhetően egy távolról működő értékesítési ponttá alakul, és ahol a kapacitásbővítés miatt új munkalehetőségek is nyílnak.
A cél, hogy jelentős mértékben szélesedjen a táveléréssel működtethető szolgáltatások köre, a vásárlók egy 24 órán át elérhető chatbot segítségét is igénybe vehessék, a tervezési szolgáltatások – például konyha- vagy hálószobatervezés – még több időpontban elérhetővé váljanak, továbbá erősödjön a megfelelő termékek kiválasztásában és a rendelések véglegesítésében nyújtott támogatás. Arra is lesz lehetőség, hogy a panaszkezelés során a vásárlók videóhívásban mutathassák meg a hibás terméket vagy alkatrészt a munkatársaknak, akik így azonnal lépéseket tudnak tenni a probléma megoldása érdekében.
A fejlesztés részeként az Ügyfélszolgálat a már megszokott csatornákon, telefonon, e-mailen és az IKEA közösségi média felületein is elérhetőbbé válik, amennyire csak lehetséges. A Központi Ügyfélszolgálat munkatársai minden nap 8:30 és 19:00 óra között állnak majd rendelkezésre, az olyan önkiszolgáló lehetőségek pedig, mint például a chatbot, a házhoz szállítás nyomon követése és a reklamáció állapotának ellenőrzése, a nap további részében is elérhetők maradnak a vásárlók számára.
Az elérhetőség és a megfizethetőség továbbra is kiemelten fontos az IKEA számára, ezért folyamatosan bővíti azokat a szolgáltatásokat, amelyek lehetővé teszik, hogy az áruházaktól távolabb élő vásárlók is könnyebben hozzájussanak a termékekhez. Az országban több helyen működik csomagponton történő átvételi lehetőség, kisebb és nagyobb rendelésekre egyaránt, illetve a nyári időszakban a Dél-balatoni régióban két mobil átvételi pont is a vásárlók rendelkezésére áll.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk