Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. június 10.

Az Év Boltja 2024: 4 kategóriában nyert a Rossmann

A tizedik alkalommal meghirdetett Év Boltja versenyen a 2015-ös indulás óta közel 700, FMCG termékeket forgalmazó üzlet, szakbolt, dohánybolt nevezett a díjra. Közülük több mint 300-an kaptak elismerést és használták is az üzletük portálján az „Az Év Boltja” logót.

A versenyre 2020 óta nemcsak egyénileg pályázó, FMCG termékeket forgalmazó üzletek pályázhatnak, hanem élelmiszer kiskereskedelmi láncok és drogériák is megmérettethetik magukat kiemelt témákban. A hazai piacon működő kereskedelmi láncok, köztük a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann is, az elmúlt években több tucat elismerést nyertek az „Az Év Boltja” versenyen pályázataikkal, bizonyítva ezzel kiemelkedő tevékenységüket az elnyert kategóriában.

A drogérialánc először nyert egyidőben 4 díjat is: A Rossmann Online Drogéria lett Az Év Online Boltja, de elhozták Az Év Vevőbarát Kereskedője és Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben a címet, valamint a Raiffeisen Bank különdíját is kiemelkedő innovációs és digitális megoldások kategóriában.

A versenyre az idén a pályázók összesen 22 kategóriában pályázhattak, a szakmai zsűri első körben online, majd személyesen értékelte a pályázatokat, az egyéni boltok kategóriában pedig hagyományosan közönségszavazást is tartottak.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk