A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az Euronics folyamatosan szélesíti portfólióját – a januárban bevezetett sporteszközök és étrendkiegészítők termékkategóriát a baba-mama felszerelések követték, illetve a cég bővítette a tavaly elindított, háziállatok számára gyártott kiegészítők körét is, amely termékkör most a szintén MMSZ tag Nestlé Purina, illetve a Mars kisállateledel üzletágával kötött együttműködés révén még tovább bővül.
Az Euronics nem véletlenül nyit a kisállattartók felé: a Purina piaci adatai szerint a kisállateledel piac jelentősen bővül, az előző évhez képest is dinamikus növekedést produkált, amely elsősorban a kutya és macskaeledel szegmens megugrásának köszönhető. Az egyre népszerűbbé váló kutya- és macskatartásra reagálva a gyártók a kisállatok számára széles választékban kínálnak felszereléseket, kiegészítőket. Az Euronics mindemellett természetesen a kisállat szegmensben is képviseli a műszaki vonalat: a kínálatban interaktív és távirányítóval irányítható labdák között is válogathatnak a gazdák.
A kisállatok kényelmét és egészségét szolgáló különféle kellékek kínálatát novemberben tették teljessé a Purina és a Mars minőségi állateledelei. A gyártók receptúrái olyan kombinációban tartalmaznak húst, halat, vitaminokat és ásványi anyagokat, amely teljes értékű és megfelelő mértékben kiegyensúlyozott táplálékot biztosítanak a kisállatok számára. Az Euronicsnál a vásárlók kedvencei által legkedveltebb állateledelek érhetőek el széles kínálatban, és elsősorban nagyobb, gazdaságos kiszerelésben, így minden állattartó megtalálja a kedvence számára legideálisabb kedvező árú terméket.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk