Bódi Krisztina a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, és az esemény főszervezője, az MMSZ tag Marketing Art ügyvezetője elmondta, hogy tapasztalatuk szerint az Employer branding nem csak HR szempontból fontos feladat, de marketing eszközökkel is sokat tehetünk a munkáltatói márkánkért, ezért tartották fontosnak a témában egy olyan konferenciasorozat létrehozását, mely marketing oldalról is vizsgálja a kérdést.
Az employer branding lexikális hátterét Csehné Dr. Papp Imolát az ELTE Vezetéstudományi Tanszékének Ph.D. egyetemi docense és Dr. Soós Mihály, a Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézetének intézetigazgatója mutatta be.
Utána az üzleti élet tapasztalatai következtek: Bánhegyi Zsófia a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója egy nagyon különleges szervezet működésébe nyújtott betekintést Tarts velünk! A Szerencsejáték Zrt. munkáltatói márkája a megváltozott munkaképességűek integrációja tükrében címmel, majd egy klasszikus magyar brand a Márka Marketing és HR igazgatója Horváth Adrienn osztotta meg gondolatait az egybegyűltekkel.
Ezután egy kerekasztal beszélgetés következett a generációk együttműködéséről a vállalatoknál, ahol Márton Kata vendégei voltak Angoujard Klaudia Head of Employer Branding, az Auchan Magyarországtól, Gubó Judit a Ghibli Cégcsoport HR kommunikációs munkatársa, a NextGen BusinessHub tagja, Juhász Katalin a Ceres ZRt. HR managere és Kozma Korinna, a Lounge Grouptól, aki szintén a NextGen BusinessHub tagja. Az AI napjaink kihagyhatatlan jelensége, az esemény résztevevői Torday Gábor (KNK) tolmácsolásában lehettünk sokkal jártasabbak ebben.
A délután folyamán megismerhettük a TV2 employer branding tevékenységeit Vilma Pavlova a TV2 Média Csoport Zrt. People Development and Operations Directorának bemutatásában, majd nagy vállalatok jó gyakorlatait osztották meg az egybegyűltekkel a záró kerekasztal résztevevői: Guth Zoltán a Duna-Dráva Cement Kommunikációs vezetője, Kalmár Ákos, Head of Country HR Hungary, a Continental Grouptól, Sándor Márk az MNB HR igazgatója és
Slániczné Molnár Ildikó a METRO Marketing és kommunikációs vezetője.
Az esemény résztevevő egyetértettek abban, hogy a sikeres employer branding záloga az érintett területek együttműködése.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk