Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. július 23.

Az eMAG-nál is a hűsölést keresik a vásárlók

Az év legmelegebb napjainak beköszöntével nem meglepő módon az eMAG-nál Magyarországon múlt hétfőn (július 15.) a légkondicionálók, kedden (július 16.) pedig a szobai ventilátorok eladásai*  tetőztek. Míg a klímák eladásai a múlt hét második felére a hőhullám enyhülésével visszatért a szokásos szintre, a ventilátorok forgalma a hét további napjain is magasabb maradt a szokásosnál.

Megfizethető áruk miatt a szobai ventilátorok továbbra is a legnépszerűbb léghűtő eszközök a hazai fogyasztók körében. Az eladott darabszámot tekintve az idén eladott 20 legnagyobb ventilátor több mint fele toronyventilátor vagy álló kivitelű modell volt, míg az asztali és a padlóra szerelhető modellek aránya egyaránt 15 százalék körül alakult eddig. Érdekesség, hogy az eMAG top 20 modellje között viselhető (nyakhűtő) ventilátorok és egy egyszerű, jégkockákkal tölthető léghűtő ventilátor is szerepel.

Az eMAG-nál a harminc legnépszerűbb légkondicionáló közel 80 százaléka splitklíma, míg a mobil klímák alig több mint 10 százalékot tesznek ki a cég saját forgalmazásában, és Marketplace partnereinek eladásaiban együttvéve. A fennmaradó részt a különböző kiegészítők (pl. légterelők) generálták.

A legnépszerűbb splitklímák az A++ energiaminősítésű, inverteres vezérlésű, fűtésre alkalmas készülékek, amelyek többsége wifin keresztül is vezérelhető. A három legnépszerűbb mobil klímaberendezés közül kettő szintén támogatja a wifi-vezérlést, és két modell elegendő kapacitást kínál akár nagyobb helyiségek hűtéséhez is.

Bár a nyár a thermotáskák szezonja is, az eMAG értékesítési adatai azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók inkább hordozható elektromos hűtőtáskákat vásárolnak, amelyek hatékonyabb hűtést biztosítanak a forró nyári napokon. Idén a 27-32 liter űrtartalmú hűtőládák voltak a legnépszerűbbek, népszerűek az autó szivargyújtójáról működtethető modellek, és sokan online rendelnek hűtőblokkokat.  

A desszertkészítő kis háztartási gépek közül a fagylalt- és ostyakészítő gépek együttesen az eMAG idei húsz legnépszerűbb termékének egyharmadát teszik ki. Ebben a kategóriában azonban messze a legnépszerűbbek a gofrit/palacsintát készítő sütők.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk