A Marketing.hu Podcast legújabb adásában az RTL Magyarország 25 éves évfordulója alkalmából a vállalat marketing igazgatója, Szabó Zoltán mesél arról, hogyan zajlott a teljes arculatváltás és a belső kommunikációs megújulás, és milyen hatalmas változásokon megy keresztül a lineáris tévézés. Zoltán arról is mesél, hogy a digitalizáció következtében hogyan alakulnak át a tartalomfogyasztási szokások, és ezek a folyamatok milyen változásokat idéznek elő a nemzetközi és a hazai piacon. Megosztja továbbá, hogy miért indít az RTL is streaming szolgáltatást, mit érdemes tudni az rtl.hu híroldallá alakításáról, és milyen konkrét lépésekben zajlott az arculatváltás komplex folyamata. Az adásból kiderül az is, hogy miben tér el a magyar leányvállalat marketingtevékenysége az anyacégétől, és miért nem kell aggódni a magyar brand jövője miatt.
A Marketing.hu Podcast a Magyar Marketing Szövetség podcast sorozata, mely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk