Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 29.

Az édesanyákat szólítja meg az Amigos új kampánya

Az Amigos egyetemista önkéntesei a kórházakban, illetve ingyenes online foglalkozásokon, játszva-tanulással segítenek a gyerekeknek felzárkózni, integrálódni és önfeledten mosolyogni. Ezzel nem csak a gyerekekkel tesznek jót, de a szüleik válláról is terhet vesznek le.

A tavaszi „Szólj Anyának!” kampányuk célja, hogy minél többekhez eljusson az Alapítvány által nyújtott lehetőség, hiteles és hatékony módon kerüljön megszólításra az Alapítvány számára fontos közönség: a nagycsaládosok, gyermekeiket egyedül nevelő és hátrányos helyzetű szülők. Őket ismerteti meg a kampány az Alapítvány tevékenységével és invitálja a családokat az Amigos közösségébe.

„A szülők megszólításához egy olyan ötletre volt szükségünk, ami ötvözi a már kiépített kommunikációs csatornáinkat egy átfogó kreatív koncepcióval. Ehhez hívtuk segítségül stratégiai - kommunikációs partnerünket, az Idea Bar csapatát” – mondta el Harazin Regina, az Amigos kommunikációs felelőse. – „Ebben a kampányban a célcsoportunk szólal meg - édesanyák és édesapák osztják meg saját, Amigos-szal közös történetüket az erre dedikált microsite-on keresztül.

Az Amigos-nál úgy gondoljuk, hogy az idei évben meghatározó lesz számunkra a Szólj Anyának! kampány és szeretnénk, ha lenne folytatása is, mert azon túl, hogy szeretnénk minél több családhoz eljutni, az önkénteseink számára is értékes és pozitív visszajelzésként szolgálnak a szülők és családok valódi történetei. A kampányt több fázisban valósítjuk meg, ahol az anyák napját megelőző megismerési időszakkal kezdünk, majd a gyereknaphoz igazított nyílt napokkal személyes kipróbálási lehetőséggel zárjuk a kampányidőszakot."

„Számunkra is különleges ez a kampány, hiszen ezeket a történeteket valóban az élet írja, a mi feladatunk pedig az, hogy megmutassuk az Amigos által adott értékeket a közönségnek. A kampányindulást valamivel több, mint 1 hónapos előkészítés előzte meg, mely a hatékony közös munkának köszönhetően elegendő volt ahhoz, hogy megtaláljuk azokat a szülőket, akik a kampány arcaivá váltak, leforgassuk a testimonial kisfilmeket és egyedi microsite-ot fejlesszünk a kampánynak. Emellett lehetőséget teremtettünk arra, hogy még több szülő megoszthassa tapasztalatait szöveges formában online, valamint személyes kipróbálási lehetőséget biztosítsunk országszerte az Amigos nyílt napokon keresztül” – tette hozzá Ferenczi Máté, az Idea Bar account directora. - „Büszkék vagyunk arra is, hogy CSR alapú stratégiai együttműködés keretében valósíthatjuk meg ezt a kampányt az Alapítvány számára. Külön köszönet Adriennek, Katának és Juditnak a rengeteg segítségért, valamint Magyari Zsoltnak és Pénzes Ádámnak az operatőri munka felajánlásáért.”

Alkotók listája

Megbízói oldal: Amigos a gyerekekért Alapítvány

  • Kommunikációs felelős: Harazin Regina

Reklámügynökség: Idea Bar kreatív- és reklámügynökség

  • Art director: Jahoda Réka
  • Motion designer: Nguyen Lan Lilla
  • Graphic designer: Gidró Nándor
  • Account director: Ferenczi Máté
  • Account manager: Bubik Orsolya
  • Stratégia: Komáromi Kitti

Szereplők:

  • Kovács Adrienn
  • Karadecsny Judit
  • Dobos Katalin

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk