Az Amigos egyetemista önkéntesei a kórházakban, illetve ingyenes online foglalkozásokon, játszva-tanulással segítenek a gyerekeknek felzárkózni, integrálódni és önfeledten mosolyogni. Ezzel nem csak a gyerekekkel tesznek jót, de a szüleik válláról is terhet vesznek le.
A tavaszi „Szólj Anyának!” kampányuk célja, hogy minél többekhez eljusson az Alapítvány által nyújtott lehetőség, hiteles és hatékony módon kerüljön megszólításra az Alapítvány számára fontos közönség: a nagycsaládosok, gyermekeiket egyedül nevelő és hátrányos helyzetű szülők. Őket ismerteti meg a kampány az Alapítvány tevékenységével és invitálja a családokat az Amigos közösségébe.
„A szülők megszólításához egy olyan ötletre volt szükségünk, ami ötvözi a már kiépített kommunikációs csatornáinkat egy átfogó kreatív koncepcióval. Ehhez hívtuk segítségül stratégiai - kommunikációs partnerünket, az Idea Bar csapatát” – mondta el Harazin Regina, az Amigos kommunikációs felelőse. – „Ebben a kampányban a célcsoportunk szólal meg - édesanyák és édesapák osztják meg saját, Amigos-szal közös történetüket az erre dedikált microsite-on keresztül.
Az Amigos-nál úgy gondoljuk, hogy az idei évben meghatározó lesz számunkra a Szólj Anyának! kampány és szeretnénk, ha lenne folytatása is, mert azon túl, hogy szeretnénk minél több családhoz eljutni, az önkénteseink számára is értékes és pozitív visszajelzésként szolgálnak a szülők és családok valódi történetei. A kampányt több fázisban valósítjuk meg, ahol az anyák napját megelőző megismerési időszakkal kezdünk, majd a gyereknaphoz igazított nyílt napokkal személyes kipróbálási lehetőséggel zárjuk a kampányidőszakot."
„Számunkra is különleges ez a kampány, hiszen ezeket a történeteket valóban az élet írja, a mi feladatunk pedig az, hogy megmutassuk az Amigos által adott értékeket a közönségnek. A kampányindulást valamivel több, mint 1 hónapos előkészítés előzte meg, mely a hatékony közös munkának köszönhetően elegendő volt ahhoz, hogy megtaláljuk azokat a szülőket, akik a kampány arcaivá váltak, leforgassuk a testimonial kisfilmeket és egyedi microsite-ot fejlesszünk a kampánynak. Emellett lehetőséget teremtettünk arra, hogy még több szülő megoszthassa tapasztalatait szöveges formában online, valamint személyes kipróbálási lehetőséget biztosítsunk országszerte az Amigos nyílt napokon keresztül” – tette hozzá Ferenczi Máté, az Idea Bar account directora. - „Büszkék vagyunk arra is, hogy CSR alapú stratégiai együttműködés keretében valósíthatjuk meg ezt a kampányt az Alapítvány számára. Külön köszönet Adriennek, Katának és Juditnak a rengeteg segítségért, valamint Magyari Zsoltnak és Pénzes Ádámnak az operatőri munka felajánlásáért.”
Alkotók listája
Megbízói oldal: Amigos a gyerekekért Alapítvány
- Kommunikációs felelős: Harazin Regina
Reklámügynökség: Idea Bar kreatív- és reklámügynökség
- Art director: Jahoda Réka
- Motion designer: Nguyen Lan Lilla
- Graphic designer: Gidró Nándor
- Account director: Ferenczi Máté
- Account manager: Bubik Orsolya
- Stratégia: Komáromi Kitti
Szereplők:
- Kovács Adrienn
- Karadecsny Judit
- Dobos Katalin
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk