Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. július 29.

Az Apple Payt népszerűsíti az OTP új kampánya

A kommunikációs hatás minél hatékonyabb kiaknázása érdekében integrált kampányt kiviteleztünk. A kommunikáció 2022 márciusában indult és egész évben, egészen december végéig tart. Az aktivitások szezonálisak, a megjelenéseket klasszikus, organikus és fizetett együttműködések teszik ki, online és social felületeken.

Kampánycél

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP Bank Magyarországon elérhetővé tette ügyfelei számára az Apple Pay szolgáltatást, célunk az Apple Payre történő regisztrációk növelése, valamint az elektronikus fizetési megoldásaik népszerűsítése.

A kampány fő üzenete

Az OTP Bank megoldásaival a mobilfizetés kényelmes, biztonságos, a kártya digitalizációja pedig néhány egyszerű lépésben elvégezhető.

Kreatívkoncepció

A pr-vezérelt kampány érdekessége, hogy szezonálisan, különböző aspektusokból közelíti meg témát. Ennek köszönhetően a mondanivaló a legtöbbek számára érdekessé válhat, hiszen a kampány kidolgozásánál ügyeltünk arra, hogy évszakonként más-más módon szólítsuk meg a célcsoportot – azaz elsődlegesen az Apple telefonnal rendelkezőket, továbbá minden 18-49 év közötti digitálisan affinis ügyfelünket –, így reményeink szerint legalább egyszer mindenki találkozik a fő üzenetünkkel 2022 során. Az aktivitásokkal a következő témát támasztjuk alá: az OTP Bank megoldásaival a mobilfizetés kényelmes, biztonságos és a kártya digitalizációja pár egyszerű lépésben elvégezhető.

  • Tavasszal azt térképeztük fel, hogy milyen érzéseket vált ki belőlünk, ha megváratnak bennünket a fizetésnél, sorban állásnál, és nem élvezhetjük az új eszközök élményét. 
  • Nyáron a fesztiválok és a majális köré építettük fel a kampányt, és annak járunk utána, hogy a fiatalok mekkora arányban élnek a digitális megoldások nyújtotta lehetőségekkel. 
  • Az ősz beköszöntével az éttermi fizetési szokások felé evezünk, és annak járunk utána, hogy milyen arányban oszlik meg a készpénzzel és kártyával fizetők aránya, illetve ez miben befolyásolja a borravaló adást. 
  • Végül télen a sorban állás pszichológiáját vesszük górcső alá egy pszichológus segítségével.

A videó megtekintéséhez kattints a képre!

Alkotók listája

Megbízó: OTP Bank

  • Product owner /Marketingkommunikációs csoport/: Betléri Petra
  • PR kommunikációs vezető tanácsadó /Vállalati Kommunikációs Csoport/: Endrényi Balázs
  • Marketingkommunikációs szenior szakértő: Molnár Zsófia

Reklámügynökség: Café Communications

  • Senior szerkesztő: Gyüre Orsolya
  • Content Director: Soós Levente 

PR-ügynökség: FleishmanHillard Café

  • Account Director: Szatmári Péter
  • Senior Account Executive: Adorján Bence
  • Account Executive: Romsics Adél
  • Account Executive: Szalontai Anna

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk