A kommunikációs hatás minél hatékonyabb kiaknázása érdekében integrált kampányt kiviteleztünk. A kommunikáció 2022 márciusában indult és egész évben, egészen december végéig tart. Az aktivitások szezonálisak, a megjelenéseket klasszikus, organikus és fizetett együttműködések teszik ki, online és social felületeken.
Kampánycél
A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, az OTP Bank Magyarországon elérhetővé tette ügyfelei számára az Apple Pay szolgáltatást, célunk az Apple Payre történő regisztrációk növelése, valamint az elektronikus fizetési megoldásaik népszerűsítése.
A kampány fő üzenete
Az OTP Bank megoldásaival a mobilfizetés kényelmes, biztonságos, a kártya digitalizációja pedig néhány egyszerű lépésben elvégezhető.
Kreatívkoncepció
A pr-vezérelt kampány érdekessége, hogy szezonálisan, különböző aspektusokból közelíti meg témát. Ennek köszönhetően a mondanivaló a legtöbbek számára érdekessé válhat, hiszen a kampány kidolgozásánál ügyeltünk arra, hogy évszakonként más-más módon szólítsuk meg a célcsoportot – azaz elsődlegesen az Apple telefonnal rendelkezőket, továbbá minden 18-49 év közötti digitálisan affinis ügyfelünket –, így reményeink szerint legalább egyszer mindenki találkozik a fő üzenetünkkel 2022 során. Az aktivitásokkal a következő témát támasztjuk alá: az OTP Bank megoldásaival a mobilfizetés kényelmes, biztonságos és a kártya digitalizációja pár egyszerű lépésben elvégezhető.
- Tavasszal azt térképeztük fel, hogy milyen érzéseket vált ki belőlünk, ha megváratnak bennünket a fizetésnél, sorban állásnál, és nem élvezhetjük az új eszközök élményét.
- Nyáron a fesztiválok és a majális köré építettük fel a kampányt, és annak járunk utána, hogy a fiatalok mekkora arányban élnek a digitális megoldások nyújtotta lehetőségekkel.
- Az ősz beköszöntével az éttermi fizetési szokások felé evezünk, és annak járunk utána, hogy milyen arányban oszlik meg a készpénzzel és kártyával fizetők aránya, illetve ez miben befolyásolja a borravaló adást.
- Végül télen a sorban állás pszichológiáját vesszük górcső alá egy pszichológus segítségével.
A videó megtekintéséhez kattints a képre!
Alkotók listája
Megbízó: OTP Bank
- Product owner /Marketingkommunikációs csoport/: Betléri Petra
- PR kommunikációs vezető tanácsadó /Vállalati Kommunikációs Csoport/: Endrényi Balázs
- Marketingkommunikációs szenior szakértő: Molnár Zsófia
Reklámügynökség: Café Communications
- Senior szerkesztő: Gyüre Orsolya
- Content Director: Soós Levente
PR-ügynökség: FleishmanHillard Café
- Account Director: Szatmári Péter
- Senior Account Executive: Adorján Bence
- Account Executive: Romsics Adél
- Account Executive: Szalontai Anna
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk