A ROSSMANN új app funkciói vizuálisan és koncepcionálisan is összeolvadnak a „Nincs tragédia” platform ernyőkoncepciójával.
Háttér
A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a ROSSMANN nem csak széles kínálatával és célcsoportra-specifikus törekvéseivel támogatja vásárlóközönségét a mindennapokban: az applikációja és webshopja által nyújtott lehetőségeken keresztül digitális oldalról is igyekszik mindent megtenni azért, hogy a szépségápolás személyre szabott és elérhető legyen számukra.
Kampánycél
A márka szeretné fogyasztóit biztatni a ROSSMANN mobil app letöltésére, és az appban elérhető funkciók segítségével a személyes rutin kialakítására, kuponok beváltására és a digitális Rossmann+ kártya használatára motiválni.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken
A ROSSMANN applikáció kampánykommunikációja 2024. október 14-től indul a televízióban és a márka digitális felületein egy új image spottal, valamint bolthelyi kommunikáció formájában.
Kreatív koncepció
A ROSSMANN appban a személyre szabott szépségápolási tippektől az aktuális kedvezményekig mindent megtalálunk. Így már előre, vagyis az üzletbe való belépés előtt tudhatjuk, hogy mi az, amire igazán vágyunk.
Ennek érzékletes szemléltetésére a márka egy vegyes technikával operáló kampányt indított, főszerepben a népszerű influenszerrel, Sápi Vivivel - akin keresztül a vágyakhoz tartozó élethelyzetek és a ROSSMANN app funkciói vizuálisan és koncepcionálisan egyaránt összeolvadnak a “Nincs tragédia” platform ernyőkoncepciója alatt.
A kampány fő üzenete:
Szeretnéd már online eldönteni, hogy mire vágysz a ROSSMANN-ból? Nincs tragédia, megoldjuk!
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk