A 25 éve működő ÁGOTA Alapítvány állami gondozásban élő és veszélyeztetett fiatalokat támogat, beleértve az ország 19 megyéjének 76 gyermek- és lakásotthonában élő csemetéket. Szakmai, pedagógiai programokat, élményprogramokat szerveznek számukra, és egyéni segítségadással igyekeznek javítani életfeltételeiket. Hagyományos év végi gálaestjüket évek óta támogatja a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Rossmann is. Ezúttal egy 4 millió forint értékű lakókonténerrel és további 1 millió forint értékű termékadománnyal járult hozzá a gyerekek szebb karácsonyához a drogérialánc, melyet az alapítvány december 19-én megrendezett nagyszabású ünnepségén adtak át Szegeden. Az Ágota Alapítvány és a Szent Ágota Gyermekvédelmi Szolgáltató országos ünnepségre 13 vármegyéből mintegy ezer nevelőszülőnél vagy lakásotthonban élő gyermek érkezett. A több mint ötven támogatónak köszönhetően a gyermekek személyre szóló karácsonyi ajándékot kaptak. Az ünnepségen díjazták a szervezet munkatársait és önkénteseit is, melyhez szintén hozzájárult a Rossmann is.
A Csodalámpa Alapítvány 2003 óta teljesíti életveszélyesen beteg gyermekek különleges kívánságait. Céljuk, hogy a kívánságok megvalósításával váratlan örömet, maradandó élményt és ezzel erőt adjanak a gyerekek családjának a hosszú kezelések elviseléséhez. Az éppen 20 éves szervezet számára most Merő Péter designer tervezett különleges vászontáskákat, melyeket november 30-án, az első Csodalámpa-kívánság teljesülésének évfordulóján, vagyis a Csodák Napján mutattak be. A táskák 1999 forintos áron a Rossmann üzletek polcaira és az Online Drogériába is bekerültek, az értékesítésükből befolyt összeg pedig a Csodalámpa Alapítvány küldetését, valamint a GyógyBűvészet nevű rehabilitációs programjuk fejlesztését támogatja.
„Örömünkre szolgál, hogy olyan páratlan társadalmi munkát végző szervezeteket támogathatunk, mint az ÁGOTA Alapítvány, akikkel már hosszú évek óta partnerségben vagyunk, vagy a Csodalámpa Alapítvány, akiknek a munkájába ezeknek a különleges vászontáskáknak az értékesítésével tudtunk bekapcsolódni. A Rossmann-nál egész évben kiemelt figyelmet fordítunk a társadalmi felelőségvállalásra, de karácsonykor még fontosabb, hogy minden gyerek számára a lehető leggondtalanabb lehessen az ünnep” – mondta el Kiss Judit, a Rossmann HR vezetője.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk