Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. április 06.

Áprilistól elérhető a Xiaomi Pay a K&H-nál

A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a K&H a mindennapi bankolást megkönnyítő digitális megoldások terén éllovasnak számít. „A K&H-nál évek óta elérhető az Apple Pay-fizetés, tavaly pedig hazánkban elsőként tettük elérhetővé a Google Pay-t, illetve a Garmin Pay okosórás fizetés is felkerült a palettára. Idén április 5-től pedig új szereplővel, a Xiaomi Pay-fizetéssel bővül a repertoár” – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

Az okoseszközös fizetés, legyen szó az okostelefonos vagy okosórás verzióról pedig nagyobb szelethez jut nemzetközi és magyar szinten is, ezzel pedig hozzájárul a készpénzes fizetések arányának mérséklődéséhez. Ráadásul 2021 januárja óta még több helyen lehet okosórákkal elektronikusan fizetni, ugyanis ekkortól minden olyan kereskedőnél vagy szolgáltatónál, ahol van elektronikus pénztárgép, biztosítaniuk kell a vásárlóknak az elektronikus fizetés lehetőségét is.

Nyitottak az ügyfelek

Németh Balázs hozzátette, hogy az ügyfelek nyitottak is a készpénzmentes megoldásokra: idén februárban az Apple Pay-hez kötődő forgalom 7,4 milliárd forint volt, ez az összeg összesen 1,1 millió tranzakciót jelentett. Éves szinten értékben 265 százalékos, darabszámban 261 százalékos volt a növekedés. A Google Pay esetében a forgalom februárban 3,8 milliárd forint volt, az okoseszközös fizetések száma pedig 648 ezer darab. A legutóbb, tavaly ősszel elérhetővé vált Garmin Pay esetében pedig idén februárban 63 millió forintra rúgott a forgalom, ami 9 ezer tranzakciót jelentett.

„Azt látjuk az adatokból, hogy folyamatosan növekednek a tranzakciószámok és a forgalom, hiszen kényelmes és biztonságos fizetési megoldásokról van szó. A Xiaomi Paynél az NFC-tehnológiát használva ugyanis a rendszer egy egyszer használatos, személyes adatokat nem tartalmazó kóddal titkosítja a bankkártya adatait. Az okosórát egy képernyőzár (hatszámjegyű PIN-kód) is védi, és az eszköz nem tárol semmilyen érzékeny adatot. A fizetés tehát közvetlenül a Xiaomi óráról működik és mindenhol használható, ahol bankkártyával érintésmentesen lehet fizetni. A szolgáltatás K&H Mastercard betéti- és hitelkártyával is elérhető” – tette hozzá Németh Balázs.

„A Xiaomi küldetése, hogy minél több embernek tegye elérhetővé a legújabb innovációkat, jobbá és kényelmesebbé tegye ezzel az életüket. Ennek a célnak a megvalósításában az okoseszközök fontos szerepet játszanak” – mondta el Wagner Tibor, a Xiaomi magyarországi Country Managere. - “Örömmel működünk együtt a K&H-val ennek az innovatív fizetési rendszernek a kialakításában. Az, hogy a K&H a Xiaomi okosórákat is felvette a támogatott eszközei közzé, egyfelől jól illeszkedik cégünk stratégiájához, másfelől jelzi, hogy a Xiaomi a tech piac megkerülhetetlen szereplőjévé vált most már Magyarországon is.”

„Nagy örömmel látjuk, hogy a K&H számára kiemelten fontos, hogy minél több kártyabirtokosoknak tegye elérhetővé az legújabb fizetési megoldásokat. Ma már egyre többen hagyják a bankkártyájukat a pénztárcájukban otthon és inkább a mobiljukat, karórájukat vagy fitness karkötőjüket használják fizetésre. A Mastercardnál nagyon fontos számunkra, hogy az innovációt, az egyszerű és biztonságos fizetéseket támogassuk, nincs ez másként a most elindított Xiaomi Pay esetében sem, amely mögött a Mastercard jól ismert technológiája áll” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A fizetés telefon- és internetkapcsolat nélkül is működik, egyelőre a Xiaomi Mi Band 6 NFC illetve a Xiaomi Watch S1 és S1 Active modelleken érhető el. A használathoz mindössze egy Xiaomi Pay kompatibilis okosórára van szükség, amelyre le kell tölteni a Zepp Life/Mi Fitness alkalmazást ingyenesen a Google Play vagy az App Store áruházakból. Ezután az okosórát fel kell oldani, kiválasztani a bankkártyát, az órát a terminálhoz koppintva pedig indul a fizetés.

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk