Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2024. április 19.

Április 23-án nagyszabású rekordkísérletbe fog a Libri

1616. április 23-án halt meg William Shakespeare, akinek többek közt a világirodalom legismertebb szerelmespárját és az egyik legnagyobb hatású tragédiáját köszönhetjük. Ugyanezen a napon hunyt el a hazánkban kevéssé ismert perui krónikás, Inca Garcilaso de la Vega, valamint a Don Quijote szerzője, Miguel de Cervantes is. Az UNESCO éppen ezért 1995-ben ezt a napot a könyv és a szerzői jogok világnapjává nyilvánította, és ma már több mint száz országban igyekeznek valamilyen módon felhívni a figyelmet a könyvek szeretetére és az olvasás fontosságára. 

Április 23-án a Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a Libri is egy különleges, egyedülálló aktivitással készül: arra kérik a boltjaikba betérőket, hogy legalább 20 percet olvassanak ott, a helyszínen. Az akcióval a Libri az egy időben olvasás magyarországi rekordját döntené meg. 

„A Sussexi Egyetem kutatói megállapították, hogy már napi 20 perc olvasással is közel 70%-kal csökkenthetjük a stressz-szintünket. A könyvek tehát nemcsak tanulásra, önfejlesztésre vagy a szabadidőnk eltöltésére alkalmasak: az olvasás hosszú távon is javítja az életminőségünket” – mondja Ludvig Orsolya, a Libri marketing- és kommunikációs igazgatója. 

A Libri arra buzdítja az olvasni vágyókat, hogy április 23-án 17 és 19 óra között térjenek be az üzleteikbe, vegyenek le egy könyvet a polcról, és legalább 20 percet olvassanak ott, a helyszínen. A rekordkísérletben való részvételhez a saját telefonjukon egy QR-kód segítségével kell regisztrálniuk – akiknek nincs okostelefonjuk, azoknak hostessek segítenek majd. A résztvevők játékos kedvét és olvasásszeretetét a Libri egy május 7-ig felhasználható, 20%-os kuponnal hálálja meg. 

A rekordkísérlet eredményéről a Libri az akciót követő hetekben tájékoztatja majd az érdeklődőket. 

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk