Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. október 24.

Aktivista márkát építünk, amivel értéket teremtünk

Barna Péter, a Magyar Telekom szegmenskommunikációs vezetője, a Signature 40 első helyezettje számára a listára való felkerülés azt jelenti, hogy jó úton jár, jó emberek veszik körül. Kérdeztük a Telekom Kraftról, valamint mesélt projektjeik fontos pillanatairól is.

Mire vagy a legbüszkébb a karriered során elért eredmények közül?

Nagyon büszke vagyok arra, hogy vezethetek egy csapatot, amelynek a tagjai példátlan elszántsággal és motivációval tesznek a közös ügyeink sikeréért. Hogy jó a csapatkohézió, a kollégák segítenek egymásnak, közösen gondolkodnak és dolgoznak. Az pedig külön örömmel tölt el, hogy lehet szerepem a csapattagok egyéni fejlődésében. Látni, hogy van egy szép íve a fejlődésüknek. Ha a projektjeinkre gondolok, fontos pillanatok jutnak eszembe, például a debreceni KraftLab közösségi terünk megnyitója: ott álltam a színpadon, telt ház előtt, és arról beszéltem, hogy a KraftLab attól a naptól a fiataloké, ők tölthetik meg élettel – és meg is teszik. Fantasztikus érzés volt. Friss élmény a Strand Fesztivál utolsó napja, amikor a szakadó esőben táncoltunk egy koncerten, felnéztem, és ott állt hatalmas betűkkel: Telekom Kraft. Ez nemcsak egy név volt, hanem a munkánkat is fémjelezte. A fesztivál során pedig sokszor kaptam el, hogy a fiatalok egymás között emlegetik a Telekom Kraft színpadot, és hogy mikor mire érdemes ott menni. Ez nagyon jó visszajelzés volt, olyan, ami bizonyítja, hogy működik, amit csinálunk. Itt visszacsatolok arra, amivel kezdtem a válaszomat: mindez a csapat érdeme.

Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod?

Szeretem nagy fába vágni a fejszémet, szeretem a tétet, érezni a felelősséget. Ekkor vagyok igazán elememben. Nagy kihívás volt a Flipen dolgozni, szinte nulláról kidolgozni és felépíteni a Telekom second brandjét. Az eddigi legnagyobb szakmai kihívásom a telekomos vezetői szerepem első néhány hónapja volt. Elképesztő nagyságú és komplexitású feladatok érkeztek meg az életembe. Észnél kellett lennem, és szükség volt proaktivitásra, tisztánlátásra, hogy elkezdjem kialakítani azt a struktúrát, ami azt szolgálta, hogy egyre otthonosabban mozogjak ebben a szerepkörben. Amikor elkezdtek volna beállni a dolgok, a pandémia miatt távmunkába vonultunk, és más típusú kihívások jöttek: egy egyébként is újonnan összeálló csapatot kellett egyben tartani személyes jelenlét nélkül. Visszanézve néha nehéz elhinni, hogyan csináltuk végig, de szuper dolgok jöttek ekkor létre, és leraktuk a stratégiai alapjait annak a missziónak, amiért létrejött a csapat.

A teljes cikket a Tovább gombra kattintva olvashatod!

Tovább

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk