A Magyar Marketing Szövetség vállalati tagja, a CBA és a Príma jelentős kedvezményekkel fokozza az idei labdarúgó Európa-bajnokság hangulatát. Ahány gólt szerez a magyar válogatott az aktuális mérkőzésen, másnap annyi százalék kedvezményt kapnak a vevők. A Gólöröm kedvezményt nyitástól zárásig lehet igénybe venni, és automatikusan kerül levonásra a vásárlások összegéből. Amennyiben nem születik gól egy mérkőzésen, úgy a többszörös Év Boltja nyertes, 100%-ban magyar tulajdonban lévő Vörösvár Kft. franchise rendszerébe tartozó CBA és a Príma akkor is felajánl egy 1%-os kedvezményt a vásárlóknak.
Breier Péter a cég tulajdonosa így nyilatkozott a kezdeményezéssel kapcsolatban: „Az idei labdarúgó Európa-bajnokság hatalmas izgalmakat ígér, és most mindenki számára különleges lehetőséget hoz! Az „egy nemzethez tartozás” érzése ilyenkor új értelmet nyer, amire most mi is rácsatlakozunk egy kampánnyal. Része a Gólöröm kedvezmény, amellyel minden vásárlónk még többet spórolhat, a kedvező árú termékek vásárlásával. Ezzel most mindenki nyer!” Majd hozzátette: „Bízunk a válogatott sorozatos győzelmében és a játékosaink gólerős szereplésében. Négy évente szívesen vállalunk ilyen kockázatot, hiszen ezzel családok és háztartások megtakarítását segítjük, vásárlóinkat jutalmazzuk. Garantáltan együtt dobban majd a szívünk, minden magyar gólra!”
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk