Egy új márka első lépéseit meghatározni elképesztően izgalmas feladat, és ezt a kampányt is hosszas tervezés előzte meg. A Yettelt a kezdetektől egy olyan márkaként szerettük volna elhelyezni az emberek fejében, akire integrált szolgáltatóként számíthatnak, hiszen nem csak a mobil-, de már az otthoni internetes üzletágban is megvalósul az országos lefedettségünk. Szeretnénk minél több embernek segíteni az egyensúly megtalálásában, és hisszük, hogy az otthoni internetnek ebben nagyon fontos szerepe van. – mesél a kampány hátteréről Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.
Kreatív koncepció
„De mit is jelent egyensúlyban lenni? Elsőre mindenkinek a chill helyzetek ugranak be. Jógázunk, meditálunk, a köldökünket szuggerálva egyesülünk az univerzummal...pedig néha pont az billent vissza az minket egyensúlyunkba, ha egy stresszes nap után a gyerekekkel közösen megőrülünk a kanapén, vagy egyszerűen csak belefeledkezünk a munkánkba, ami egyszerre hivatás és szenvedély. A kampányban azt az üzenetet szerettük volna átadni, hogy a Yettel a digitális világon keresztül mindenkinek a maga módján segít megtalálni a saját egyensúlyát” - mesél a kampány koncepciójáról Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.
Már a brief szakaszban megfogalmaztunk, hogy olyan kivitelezési stílust kerestünk, ami képes átadni azt a lendületet és dinamizmust, amivel a Yettel berobbant a piacra – mesél a kampány fejlesztéséről Cséky Tímea, a Yettel márka- és marketingkommunikációs osztályvezetője.
„Teljesen új alkotói folyamatba csöppentünk bele: robotkamerával dolgoztunk, hatalmas épített díszletben másodpere pontosan megkomponált mozdulatokat rögzítettünk és nagyon meghatározó eleme volt a filmnek a VFX. A koncepciótól a scripten át a végleges filmig folyamatosan formálódott az elképzelésünk, és a végeredmény igazi csapatmunka eredménye: a rendezőpárosunk, Timiék, és az egész stáb folyamatosan dobálták az ötleteket, amitől jobb és jobb lett film. Leülésről leülésre egyre lelkesebb lett mindenki, mert éreztük, hogy olyan útra lépünk, ami nagyon sok izgalmat tartogat még” – teszi hozzá Horváth Gergő.
A kampány a Yettel országos elérhetőségű otthoni internetszolgáltatásáról szól, emellett pedig egy erős promóciós üzenetet is célja átadni a fogyasztóknak: május 5-től fut országos tévécsatornákon, online, illetve közterületen is.
Alkotók listája
Megbízó: Yettel
- Chief Commercial Officer: Mohamed ElSayad
- Brand and Marketing Communication Director: Dolezsai Gergely
- Head of Brand and Marketing Communication: Cséky Tímea
- Senior Marketing Communication Manager: Bölöni Olga
- Marketing Communication Manager: Erdős Dóra
- Senior Digital Content and Social Media Strategist: Nagy Gergely László
- Social Media and Digital Content Coordinator: Madar Csabi
- Marketing and Media Reporting Senior Consultant: Nemes Rita
Creative Agency: Artificial Group
- Creative Director: Horváth Gergő
- Creative Group Head: Erdei Zsófi
- Creative crew: Fehér Zsigmond, Molnár Szonja, Györik Ágnes, Viniczai Csenge, Fazekas Péter, Tiba Péter, Cselovszki Éva, Simon Dániel, Lázár Bence
- Head of Production: Englert Zsófi
- Senior Production Manager: László Csaba
- Junior Production Manager: Ádám Dalma
- Account Director: Kaszta Imola
- Senior Account Manager: Barta Lilla, Zlatnik Lau
- Junior Account Manager: Zeller Doroti
- Digital Account Director: Pusztai Zsófia
- Digital Account Executive: Takács Bence
- Social Media Manager: Nagy Kristóf
- Social crew: Gulyás Lídia, Pál Zorka
Production house: 235
- Head of Production: Dreissiger László
- Producer: Kozma Liza
- Director: Emil Goodman, Menzkie
- DP: Garai Gábor
- Production Manager, Post-production Coordinator – Rubesch Dávid
- Art Director: Illés Richárd
Post production:
- Editor: Hartyányi Krisztián
- VFX: Melon – Nagy Miklós
- Music composer: Fodor Máriusz
- Colorist – Gaál Lacó
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk