Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a marketing.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Marketing | 2022. május 05.

A Yettel új kampányának központi eleme az egyensúly

Egy új márka első lépéseit meghatározni elképesztően izgalmas feladat, és ezt a kampányt is hosszas tervezés előzte meg. A Yettelt a kezdetektől egy olyan márkaként szerettük volna elhelyezni az emberek fejében, akire integrált szolgáltatóként számíthatnak, hiszen nem csak a mobil-, de már az otthoni internetes üzletágban is megvalósul az országos lefedettségünk. Szeretnénk minél több embernek segíteni az egyensúly megtalálásában, és hisszük, hogy az otthoni internetnek ebben nagyon fontos szerepe van. – mesél a kampány hátteréről Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

Kreatív koncepció

„De mit is jelent egyensúlyban lenni? Elsőre mindenkinek a chill helyzetek ugranak be. Jógázunk, meditálunk, a köldökünket szuggerálva egyesülünk az univerzummal...pedig néha pont az billent vissza az minket egyensúlyunkba, ha egy stresszes nap után a gyerekekkel közösen megőrülünk a kanapén, vagy egyszerűen csak belefeledkezünk a munkánkba, ami egyszerre hivatás és szenvedély.  A kampányban azt az üzenetet szerettük volna átadni, hogy a Yettel a digitális világon keresztül mindenkinek a maga módján segít megtalálni a saját egyensúlyát” - mesél a kampány koncepciójáról Horváth Gergő, az Artificial Group kreatív igazgatója.

Már a brief szakaszban megfogalmaztunk, hogy olyan kivitelezési stílust kerestünk, ami képes átadni azt a lendületet és dinamizmust, amivel a Yettel berobbant a piacra – mesél a kampány fejlesztéséről Cséky Tímea, a Yettel márka- és marketingkommunikációs osztályvezetője.

„Teljesen új alkotói folyamatba csöppentünk bele: robotkamerával dolgoztunk, hatalmas épített díszletben másodpere pontosan megkomponált mozdulatokat rögzítettünk és nagyon meghatározó eleme volt a filmnek a VFX. A koncepciótól a scripten át a végleges filmig folyamatosan formálódott az elképzelésünk, és a végeredmény igazi csapatmunka eredménye: a rendezőpárosunk, Timiék, és az egész stáb folyamatosan dobálták az ötleteket, amitől jobb és jobb lett film. Leülésről leülésre egyre lelkesebb lett mindenki, mert éreztük, hogy olyan útra lépünk, ami nagyon sok izgalmat tartogat még” – teszi hozzá Horváth Gergő

A kampány a Yettel országos elérhetőségű otthoni internetszolgáltatásáról szól, emellett pedig egy erős promóciós üzenetet is célja átadni a fogyasztóknak: május 5-től fut országos tévécsatornákon, online, illetve közterületen is.

Alkotók listája

Megbízó: Yettel 

  • Chief Commercial Officer: Mohamed ElSayad
  • Brand and Marketing Communication Director: Dolezsai Gergely
  • Head of Brand and Marketing Communication: Cséky Tímea
  • Senior Marketing Communication Manager: Bölöni Olga
  • Marketing Communication Manager: Erdős Dóra
  • Senior Digital Content and Social Media Strategist: Nagy Gergely László
  • Social Media and Digital Content Coordinator: Madar Csabi
  • Marketing and Media Reporting Senior Consultant: Nemes Rita

Creative Agency: Artificial Group

  • Creative Director: Horváth Gergő
  • Creative Group Head: Erdei Zsófi 
  • Creative crew: Fehér Zsigmond, Molnár Szonja, Györik Ágnes, Viniczai Csenge, Fazekas Péter, Tiba Péter, Cselovszki Éva, Simon Dániel, Lázár Bence
  • Head of Production: Englert Zsófi
  • Senior Production Manager: László Csaba
  • Junior Production Manager: Ádám Dalma
  • Account Director: Kaszta Imola
  • Senior Account Manager: Barta Lilla, Zlatnik Lau
  • Junior Account Manager: Zeller Doroti
  • Digital Account Director: Pusztai Zsófia
  • Digital Account Executive: Takács Bence
  • Social Media Manager: Nagy Kristóf
  • Social crew: Gulyás Lídia, Pál Zorka

Production house: 235

  • Head of Production: Dreissiger László
  • Producer: Kozma Liza
  • Director: Emil Goodman, Menzkie
  • DP: Garai Gábor
  • Production Manager, Post-production Coordinator – Rubesch Dávid
  • Art Director: Illés Richárd

Post production:

  • Editor: Hartyányi Krisztián
  • VFX: Melon – Nagy Miklós
  • Music composer: Fodor Máriusz
  • Colorist – Gaál Lacó

Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.

Összes cikk