Tavaly decemberben robbant be a köztudatba Alee, amikor megnyerte a népszerű televíziós tehetségkutató műsort, az X-Faktort. A céltudatos fiatal rapper azóta szinte egy percre sem állt le, ontja magából a slágereket, klipjeit már több mint 35 milliószor nézték meg a legnagyobb videómegosztó csatornán. A dalok gyártása és a fellépések mellett most egy új feladatot is elvállalt, a minőségi szénsavas üdítőitalairól és jegesteáiról ismert márka, a XIXO nagyköveteként is láthatjuk ezentúl az online és az offline térben egyaránt.
“'Nincsen gond', 'Salsa' és még sorolhatnánk Alee slágereit, melyekkel gyorsan belopta magát a fiatalok szívébe. Nem is kérdéses, hogy benne van az a bizonyos 'plusz', vagyis az X, ahogy bennünk is (XIXO). Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy áprilistól egymást erősítve keressük a jövő véleményvezéreit, akik saját maguk által készített Insta és TikTok videókkal mutatják be kreativitásukat” – mondta el Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.
“Ha valaki egy évvel ezelőtt azt mondja nekem Kevermesen, hogy az egyik legmenőbb magyar italmárka arca leszek, és ennek keretében másoknak is segíthetek megtalálni a saját útjukat, a saját hangjukat, akkor biztosan őrültnek nézem. És tessék, most itt vagyok. Izgatottan várom az indulást, hetente más feladatot adunk a versenyzőknek, de annyit már elárulhatok, hogy az egyikben velem kell majd duettezni” – tette hozzá Alee.
A XIXO kampány április 13-án indul, bővebb információt az érdeklődők a www.xixo.hu oldalon találnak.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk