A kampány 2022 szeptember 20-án indult és minimum 1 évig fut majd Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Magyarországon.
Kampánycél
Különféle online és offline platformokat használva a kampány célja kezdetben a márkaismertség növelése, majd az értékesítés promóciója. A kampány erősen digitális fókuszú lesz, amit majd később ATL megjelenésekkel is támogatnak.
A kampány/reklám fő üzenete
Spórolj a repjegyen a Kiwivel és költsd az utazásodra az így megtakarított összeget.
Kreatívkoncepció
A Kiwi.com új márkaidentitással rendelkezik, amely tükrözi a vállalat egyedülálló pozícióját az utazási ágazatban, és fókuszba helyezi azt az innovatív technológiát, amelyre a Kiwi.com-ot alapították, a weCAN pedig ezt támogatja egy márkaismertségi és értékesítési kampányon keresztül.
A kampányt a cseh _CANMedia médiaügynökség koordinálja, amely szorosan együttműködik az összes többi érintett weCAN partnerügynökséggel: Media People (Lengyelország), House Of Media (Románia), valamint a Café csoport hazai reklámügynöksége, a Café Communications.
„A Kiwi.com számára ez az első ilyen méretű kampányuk, és ennek megfelelően az ügyfél elvárások is magasak. Örömmel fogadtam el a szakmai vezető szerepet ebben a nagy kihívást jelentő projektben. A Kiwi.com egy olyan márka, amely megkérdőjelezi az utazások hagyományos vásárlási módjait, ezért olyan kampányt szeretnénk készíteni, amely ugyanezt teszi a médiában is. Fontos, hogy a cég erős technikai háttere a marketingtevékenységükben is megjelenjen, ezért igyekeztünk ennek megfelelően kiválasztani a megfelelő platformokat” – mondta el Jiri Pudil, a _CANMedia médiaigazgatója, és egyben a kampány szakmai vezetője.
„Tavasszal kezdtük a munkát a Kiwi.com kommunikációjának előkészületeivel és mindig nagyon izgalmas egy olyan ügyféllel dolgozni, akinek a szolgáltatását magán emberként is használjuk, szakmailag is kihívást jelent támogatni egy technológiailag ennyire fejlett cég kommunikációját. Magyországon főként digitális csatornákon építjük a Kiwi.com ismertségét a Café Communications performance csapatának és automatizmusok, adatok segítségével” – fejtette ki örömteli és büszke szavakkal Király Anita a Café Communications médiaügynökségi vezetője.
Érdekesség, behind the scenes
A weCAN ügynökséghálózatot független közép-kelet európai ügynökségek alapították 2010-ben. Az ügynökséghálózat kreatív, média, digitális és közösségi média projektek, valamint integrált kampányok tervezését és kivitelezését kínálják 16 régiós országban.
A csehországi központtal rendelkező Kiwi.com az egyik vezető globális utazási tech vállalat, 1500 alkalmazottal világszerte. A cég innovatív algoritmusa lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jobb útvonallehetőségeket és árakat találjanak, amelyeket más keresőmotorok nem látnak. A Kiwi.com naponta 2 milliárd árellenőrzést hajt végre a globális járatinformációk 95%-án. Weboldalukon naponta 100 millió keresést végeznek, és naponta átlagosan több mint 50 000 ülőhelyet értékesítenek.
Alkotók listája
Megbízó: Kiwi.com
- Vice President of Marketing and Markets: Lidia Maćków-McGuire
Ügynökségek: A weCAN ügynökséghálózat tagjai: _CANMedia (Cz-Sk), Café Communications (Hu), Media People (Pl), House Of Media (Ro)
- Projektvezető: Mosolygó Dávid (weCAN)
- Szakmai vezető: Jiri Pudil (_CANMedia)
Café Communications:
- Head of PPC: Harsányi Miklós
- Senior digital performance manager: Ilkó Lóránt
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk