A szeptember 19-én megrendezésre kerülő Marketing Summitot felvezető podcast-sorozat legújabb adásának vendége Szalkai Réka, a MasterCard marketing igazgatója volt, akivel izgalmas témaköröket érintettünk. Szó esett arról, hogy mi a szerepe egy márkának a modern világban, hogyan fér meg egymás mellett a B2B és a B2C kommunikáció és hogyan kapcsolódik a márkához a kiberbűnözés elleni védelem és a fenntarthatóság.
Egy márka csak úgy tud hosszú távon “top of mind” maradni, ha láthatóan kommunikál. Ebben szerencsére a MasterCard magyar csapata évek óta jeleskedik, ugyanis Európa TOP5 brand mutatóját produkálják töretlenül. Réka elmeséli milyen innovációk segítségével sikerül évről-évre megtartaniuk ezt a pozíciót; valamint beavat minket abba is, hogy az idei Marketing Summiton mi lesz az a sokakat foglalkoztató téma, amit semmiképp sem érdemes kihagyni.
Hallgasd meg és tarts velünk a további adások során is, melyekben a marketing és kommunikációs világ meghatározó szereplői engednek betekintést a Marketing Summit kulisszái mögé, ahol négy teremben több mint 150 színpadi szereplő segít majd megismerni a legfrissebb marketing trendeket és üzleti megoldásokat. Vegyél Te is részt az év szakmai és üzleti eseményén, a MÜPA-ban!
A Marketing Summit Podcast a Marketing Summit Hungary konferencia felvezető podcast-sorozata, amely a BROCASTERZ közreműködésével jött létre. A műsort vezeti: Sándorfy Adrián.
Corporate tagjaink, partnereink IDE KATTINTVA elküldhetik sajtóanyagaikat és/vagy szakmai tartalmaikat.
Összes cikk